s

s

torstai 17. maaliskuuta 2016

VIIKON POSITIIVISIA

Viime viikolla koulu vei kaiken energian ja moni asia tuntui menevän ihan päin prinkkalaa. Vastaiskuksi koitinkin keksiä joka päivästä jotakin positiivista. Samaa oon jatkanut tälläkin viikolla, koska why not! Viime aikoina ilostusta herättäneitä asioita:


- Keltaiset tulppaanit, niistä tulee heti niin keväinen fiilis! Nuo on myös niin edullisia (2-3e), että en tiedä miksi niitä ei silti tule useammin ostettua... Ehkäpä nyt kevään tullen :)


- Kotona tehty jauhelihamakaronilaatikko <3 Maailman helpoin (ja herkullisin) arkiruoka. Kuvasta puuttuu makaronilaatikon kanssa pakollinen Heinzin ketsuppi.

- Parin tunnin hikiset koristreenit! Oli ihan hirmu kivaa, vaikka pelasinkin ekaa kertaa sitten yläasteen, enkä ollut mitenkään erityisen hyvä. Tärkeintä on silti se, että oli hauskaa! Jälkikäteen huomasin jäätävän kokoisen vesikellon isovarpaan alla, saa nähdä miten lauantain koristurnauksen käy. Nyt kun sattuu kävelykin ihan himskatisti...


- Löysin vihdoin uudet mustat farkut Mangosta! Vanhat kulahtaneet heitin pois jo tammikuun lopussa, mutta vasta nyt löytyi kunnolliset tilalle. Mä oon niin hankala housushoppailija, että oksat pois. Joko ne on aina lahkeista ihan liian pitkiä, ei muuten vaan istu tai takapuoli ei mahdu ollenkaan sisään housuihin. Mut nyt tärppäs :) Noh, lahkeet pitää noistakin lyhentää.


- Punaiset viinirypäleet taltuttaa hyvin makeanhimon. Onhan noissakin paljon sokeria, mutta silti parempi vaihtoehto karkille ;-D

- Kivasti mennyt farmakologian koe. Kyllä se vaan nostaa motivaatiota kun näkee onnistuvansa. (Ehkä asiaan vaikuttaa sekin, että nyt on päästy mua oikeasti kiinnostaviin lääkkeisiin.)


- Uusi puuteri Essenceltä! Tuon pitäisi sopia kaikille ihonsävyille, eikä mulla ainakaan oo valittamista! Tässä samassa on pakko hehkuttaa myös saman merkin poskipunaa sävyssä Adorable. Niin moni meikkivloggaaja on tuota suositellut, että oli pakko itsekin kokeilla - enkä joutunut pettymään! Yleisestikin oon tykännyt Essencen meikeistä - yksi merkin ripsareista on mun ehdoton suosikki, ja nudehuulipunista ja huultenrajauskynistäkin oon myös tykännyt. Ootteko te kokeilleet kyseistä merkkiä?

- Meidän ryhmä. Ennen klinikkaan siirtymistä meidät enkkuluokkalaiset jaettiin uudelleen kahteen ryhmään ja oon kyllä erittäin tyytyväinen meidän porukkaan! :)

- Tuleva viikonloppu, jolloin on luvassa toogasitseilyä ekaa kertaa ikinä virolaisten kanssa ja lauantaina se koristurnaus. Jaiiiiks!

2 kommenttia:

  1. farmakologiaa ja korista varmaan hyvä yhdistelmä .apteekista vain rakkolaastaria ja eteenpäin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun rakko ehti lähestulkoon jo kadota, mutta ei päästy kuitenkaan pelaamaan ku muutama muu joutuikin perua :(

      Poista