s

s

tiistai 23. helmikuuta 2016

SEKALAISIA JUTTUJA


- Parasta on se, kun lähikaupassa myydään joka maanantai yhtä Ben&Jerry's makua puoleen hintaan. Kuvassa näkyvä puteli katosi aika nopeasti parempiin suihin... Ootteko maistaneet tota makua? Tais mennä ainakin mun lemppariksi. 


- Ruotsinkurssista inspiroituneena nappasin kirjahyllystä Liza Marklundin Uhatut-romaanin ruotsinkielisen version ja aloin lukemaan. Yllättävän hyvin vielä sujuu, vaikka ruotsia ei ole enää pariin vuoteen juuri tarvinnut! Tänä aamuna kaverina oli kahvia maustettuna vanilja-valkosuklaaheralla. Kerrankin kun kahvia teki mieli niin ei auttanut kuin alkaa keittämään. Ja mähän siis juon sitä nykyään ehkä kaks-kolme kertaa vuodessa. Pysyypähän hampaat valkoisena! (Tai siis, yhtä keltaisena kuin mitä ne tällä hetkellä on.)


- Tän päivän rento asu. Tilasin tuon muutaman euron t-paidan Sheinsidelta joskus ajat sitten, että saisin ilmaiset postarit. Mulla ei ollut mitään sen kummempia odotuksia, mutta tää osoittautui ehdottomasti mukavimmaksi teeppariksi ikinä. Niin pehmeää ja joustavaa matskua.


- Kävin pitkästä aikaa läpi kaikki mun meikkivarastot ja järjestin kaikki uudelleen kukkaruukkuihin, haha. Viikon päästä ne on taas miten sattuu... Samalla laitoin säilöön pikkusiskoa varten kaiken mitä ei ole tullut pitkään aikaan käytettyä. Mun vanhemmat ja pikkusisko siis tulevat tänne tulevana viikonloppuna kyläilemään, jee! :)

6 kommenttia:

  1. Sopiko hera kahviin? :) Sekoittelitko vaan lusikalla joukkoon vai pitikö käyttää blenderin kautta? :D Kuulostaa nimittäin aika hyvältä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan lusikalla vaan! Siitä tulee semmosta mömmöä mut sulaa kyllä joukkoon kun sekoittelee :) Ehkä parempi ois muutes eka sekoittaa maitoon ja sit vasta lisätä kahvi!

      Poista
  2. Oi namnam jätskiä. Mä en ole pahemmin Ben&Jerrysiä koskaan syönyt, mut se täällä myytävä LaMuu on PARASTA! Varsinkin suklaa ja pistaasi, helposti menee purkki (tai kaksi krhm) yhdellä istumalla alas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AH JOO ne on niin herkkua! Etenki se pistaasi 8)

      Poista
  3. Oon lukenu kanssa tob kirjan että säilyy ruotsin taito! Mä tykkäsin kyllä tosta! ^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kirja oli kyllä tosi hyvä! Hirveen järkyttävä tosin...

      Poista