s

s

keskiviikko 17. helmikuuta 2016

LATELY


1. @Gustav Gastro Café. Kaubamajan 1. kerrokseen avattiin meidän joululoman aikana uusi kahvila-ravintola. Alakerrasta saa Gustavin kakkuja (samoja, joita hehkuttamassani Wernerissäkin myydään) ja sitten on myös mahdollista tilata ruokaa listalta. Me päädyttiin Miran kanssa vihdoin ystävänpäivänä testaamaan tää paikka. Oli oikeesti ehdottomasti paras burgeri, jonka olen ikinä syönyt. Jos joskus satutte käymään tuolla, ottakaa hamppari anguspihvillä - Mirallekin iski annoskateus, vaikka senkin pulled pork -burgeri oli hyvää ;-) Ainoa miinus siitä, että tuon satsin jälkeen olo oli kaikkea muuta kuin mukava... / 2. Ystävänpäivänä sain Jannelta ihanan ruusukimpun ja mansikoita. Itse lahjoin häntä Ferrero Rocherin suklailla. Mun mielestä tällaisina spessupäivinä on kiva muistaa toista pienellä eleellä tai lahjalla


3. Tän hetken käytetyimmät. Pikkusiskon inspiroimana ostetut korvikset, poikaystävältä saatu kaulakoru ja Valentinon Donna-hajuvesi, jonka mummu antoi mulle joululahjaksi. En saa noista tarpeekseni! / 4. NYXin Soft Matte Lip Colour sävyssä Amsterdam. Maksoin tästä pari euroa Ebayssä ja oon todella tyytyväinen. Ensimmäinen huulikiilto, joka ei tahmaa!! Tai ehkä tää on jotakin huulikiillon ja huulipunan väliltä. Laitoin jo tilaukseen toisen tällaisen, mutta eri värissä.


5. Long time no selfie! Kerrankin oli aikaa tämmöiselle hömpötykselle ja lisäksi hyvä valo (ja naamapäivä)! / 6. Tilattiin Jannen kanssa hiljattain Fitnessgurun One Whey valkosuklaa-vaniljaheraa ja One Whey Isolate minttusuklaata. Molemmat on superhyviä, mutta MAKEITA. Just hyvä mulle ;-) Kiinnostaisko teitä muutes jatkossa lukea jonkinlaisia treenijuttuja?


7. Kun palasin Tarttoon pari viikkoa sitten, maisemat näyttivät ihan syksyisiltä. Yleensäkin aina helmikuuhun mennessä lumi on jo sulanut loskaksi ja vedeksi. Mutta alkuviikosta saatiin tänne takatalvi, kivaa! Mä tykkään lumesta niin kauan kun se pysyy. :D Loska on jotain maailman inhottavinta. / 8. Lumen lisäksi ollaan saatu tänne myös aurinkoa ja se jos mikä nostattaa mielialaa. Arskatkin sai kaivaa laatikonpohjalta. :)

Elämä on tällä hetkellä ihanan rentoa. Kokeita ei ole tiedossa kuin vasta muutaman viikon päästä (1kpl) ja kouluunkaan ei oo pakko mennä jos ei huvita (farmis toki erikseen). Mä niin nautin kun voi vaan lueskella rauhassa blogeja, käydä treenaamassa, katsoa Quanticoa ja Modern Familyä, leipoa, nähdä kavereita ja niin edelleen. Oon myös innoissani, sillä pääsen lauantaina kokeilemaan tankotanssia! Lisäksi lupauduin meidän vuosikurssin koriskisatiimiin, mitähän siitä tulee... luotan että yläasteen liikkatunneilta on jäänyt jotain mieleen. ;-D

4 kommenttia:

  1. Hih, älä unohda kertoa, miten sun koriskisa sujui :))

    VastaaPoista
  2. Tankotanssi on kyllä hurjan kivaa! Mua kiinnostaa treenijutut aina sikäli kun sellaisia vaan kirjoitat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jei kiva! Pitääpi alkaa rustailemaan :)

      Poista