s

s

sunnuntai 28. helmikuuta 2016

KANDIAISET YNNÄ MUUTA

Sunnuntaita! Mulla on ihana ja pitkään odotettu viikonloppu takana. Eilen nimittäin juhlittiin meidän vuosikurssin kandiaisia! Juhlat olivat oikein onnistuneet - ruoka oli hyvää ja niin oli seurakin. Tilaisuus järjestettiin Ülikooli kohvikin kaminasaalissa, joka oli myös todella tunnelmallinen! Ilta päättyi mun osalta aika lyhyeen, sillä meillä kotona odottivat vanhempani ja pikkusiskoni, jotka olivat saapuneet juhlan aikana Tarttoon. Tänään aamulla korkattiin pullo kuohuvaa, syötiin hyvä aamupala ja lähdettiin ulos. Tehtiin pikku kävelylenkki ja istahdettiin Gustaviin syömään. Neljältä alkoi Ooperifantoom, johon oltiin ostettu jo hyvissä ajoin liput. Esitys oli ihan mahtava ja sali tupaten täynnä! Kärryillä pysymistä helpottivat huomattavasti suomenkieliset tekstit. (Eli jos ette ole uskaltautuneet teatteriin niin älkää turhaan epäröikö.) Oopperan jälkeen suunnattiin Meat Marketiin syömään, nam. Nyt sitten istutaan täällä kotona tyytyväisenä masut täynnä herkkuruokaa. Vielä pari päivää saadaan viihdyttää vieraita ennen arkeen paluuta. Seuraavaksi parit kuvat kuluneelta viikolta ja viikonlopulta!


1. Pierressä kakulla. Mulla New York cheesecake ja Jannella Marc de Champagne. Niin hyvää! / 2. Täällä meillä on radiologian tunnit. Kattokaa nyt miten söpö pinkki seinä ja täydellinen lattia...mun oli ihan pakko jäädä ottamaan kuva!


3. Minä vain. / 4. Lempparipaikassa, eli Cafe Truffessa, lounaalla. Jos tarjolla on lohta, voi olla melkein varma löytävänsä mut sieltä.


5. Mun asu lauantain kandiaisissa. Selästä avoin mekko on Sheinista, tilasin sen jo joskus kesällä ja vihdoin se pääsi käyttöön. Tykkään! / 6. Minä ja avecini ennen juhliin lähtöä. <3


7. Matkalla katsomaan Oopperan kummitusta! Oltiin vähän etuajassa menossa, joten oli aikaa ottaa pariskuntakuvia. Jannen iloksi haha! / 8. Tämän aamun kuoharit. Melkein puolivälissä opintoja ollaan, huh kun aika rientää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti