s

s

keskiviikko 27. tammikuuta 2016

LINK YOUR BLOG: MUN LEMPPARIT

Kiitos kaikille teille, jotka jaksoitte blogejanne linkitellä! Mä oon käynyt ne nyt läpi ja jeejee sainpas uutta luettavaa. Valitsin tähän kolme muhun eniten iskenyttä, käykää tsekkaamassa! :)


"Olen 20-vuotias lääkisfuksi ja kirjoittelen blogia kirjoittamisen ilosta :) Blogi on itseni näköinen, aika paljon tykkään kirjoittaa terveyteen, treeniin, opiskeluun ja ruokaan liittyen!"

Blogista löytyy hyvinkirjoitettua tekstiä, ja juurikin kaikkea itseäni kiinnostavaa luettavaa! Minä jään kyllä seuraamaan - musta on hirveän mielenkiintoista nähdä miten muualla tätä alaa opiskellaan. :) Ja etenkin vielä Kuopiossa, sinne itsekin hain silloin parisen vuotta sitten.




"Olen 20-vuotias lääkisläinen Tartosta. Rakastan kauniita asioita, oli kyse sitten auringonlaskuista, vaatteista, kukista tai ruuasta. Liikunta ja ravinto ovat mulle tärkeitä asioita, ja viime aikoina olen miettinyt paljon vegaaniksi ryhtymistä (tosin taidan rakastaa kalaa ja kananmunia liikaa, haha). Haluaisin matkustaa paljon ja oikeasti kokea maailman, en vain nähdä sitä pintapuolisesti. Haluaisin ikuistaa jokaisen kauniin asian ja hetken filmille ilman, että silti unohdan nauttia itse hetkestä. Haluaisin osata tehdä raakakakkuja ilman, että niistä tulee joko liian jäisiä tai lössöjä. Ja haluaisin oppia elämään jättämättä asioita viime tippaan."

Ja sitten toinen fuksi, mutta tämä tyttönen onkin meidän "pikkuinen ykkönen" Tartosta! Annan blogi oli mulle entuudestaan tuttu, mutta se on sen verran kiva, että pitää vinkata teille muillekin. Yksi sana: upeita kuvia!



"Oon pian 21v. Kuopion lääkikseen tähtäväävä, tällä hetkellä Tamperelainen tyttönen. Tällä hetkellä blogi käsittelee melko paljon lukujuttuja, mutta aina sillon kun revin vapaa-aikaa jostain käyn salilla, luen, leivon tai laitan ruokaa ja hengaan 1v ranskikseni kanssa. Tykkään matkustella, olin lukiossa vaihdossa Texasissa ja sen jälkeen lähdin vielä kesävaihtoon Etelä-Afrikkaan. Viime keväänä olin futismatkalla Barcelonassa ja helmikuussa suuntana on Madrid!

Blogissani jaan turhautumistani loputtomia kirjapinoja kohtaan, hyväksi havaittuja reseptejä, iloja elämästäni, kuvia elämästäni ja välillä omia pohdintojani :)"

Elikkäs lääkisaiheella jatketaan! Ja Annoilla, haha! Blogista löytyy pääsykokeeseen valmistautumisen lisäksi paljon muutakin - kaikkea lähes tulkoon. Ulkoasusta tykkään myös hurjasti!

3 kommenttia:

  1. Voi kiitos! Olipa ihana ylläri nähdä oma blogi täällä linkitettyjen joukossa :)

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos paljon! Ja jee, lisää lääkisblogeja! :--D

    VastaaPoista
  3. Kiva nähdä että olit tykännyt! :) Sainpa pari uutta lääkisblogia omallekin listalle c:

    VastaaPoista