s

s

sunnuntai 31. tammikuuta 2016

KUULUMISIA

Moikka ja hyvää sunnuntai-iltaa! Multa löytyi vielä kameran ja puhelimen kätköistä muutamia kuvia mun vikalta Turku-viikolta (eli tältä viikolta...), joten eiköhän käydä niiden kimppuun.

Torstaina treffasin kummitätiäni ja pikkuserkkuani tapasravintola Di Trevissä illallisen merkeissä. Listat pursusivat kaikkea ihanan kuuloista, joten meinasi pieni valinnanvaikeus iskeä. Lopulta päädyimme ottamaan alkuruuaksi oliiveja, kesäkurpitsaa sinihomejuustokastikkeessa sekä chorizoja. Pääruaksi otin perunapastaa ja seuralaiseni puolestaan lohisalaatit. Ja voi että, kaikki oli niin herkullista! Oli kyllä kokeilemisen arvoinen paikka. Kuten kaikki muutkin Turun ravintolat, joissa on tullut pistäydyttyä...

Perjantaina mulla oli viimeinen päivä patologialla, ja koska ohjelmaa ei hirveästi ollut kyseiselle päivälle, sain aloittaa lomani melkein kolme tuntia etuajassa! Siitä suuntasin kaupan kautta salille ja yläkroppaa treenaamaan. Täytyy kyllä sanoa, että tuo Caribian kuntosali oli pieneen kokoonsa nähden erittäin monipuolinen!

Lauantaina aamupäivällä nousin Onnibussin kyytiin ja matka kotia kohti sai alkaa, jee! Laivamatka oli ehkä pahin kokemani - alus keikkui kuin mikäkin. Mun syke oli varmaan 200 koko matkan ajan. Samalla sain jännittää ehtisinkö bussiin, johon mulla oli vaihtoaikaa vain 15 minuuttia laivan myöhästymisen vuoksi. Nopean taksikuskin ansiosta ehdin kuin ehdinkin. Bussimatka kului rattoisasti Insurgentia katsellen bussin selkänojaruudulta. LuxExpress on paras.

Tänään oon sitten viettänyt ensimmäistä virallista lomapäivääni (koska matkustuspäiviä ei lasketa). Tähän sunnuntaihin on kuulunut laukkujen purkamista, jalkatreeni, Wernerin kakkuja ja chai lattea, kokkailua Jannen kanssa, teen juomista ja Suitsin katselua. Ei yhtään paha mun mielestä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti