s

s

torstai 31. joulukuuta 2015

JOULU & UUSIVUOSI

Moimoi! Taidan olla vähän myöhässä tän postaukseni kanssa - muut puhuu jo uudestavuodesta ja minä vielä joulusta... Mulla tuli vähän pakollinen postaustauko, sillä joulupäivänä käytiin mummulassa ja tapaninpäivänä puolestaan suunnattiin Jannen äidille. Sieltä jäin vielä yhdeksi yöksi Helsinkiin Elenan luo mm. aleshoppailemaan, ja eilen sitten vasta palasin kotiin uudenvuoden viettoon. Täällä Seinäjoellakaan en kauaa ehdi majailla, sillä sunnuntaina kutsuu Turku ja maanantaina työt! Mutta jos nyt palataan vielä siihen jouluun...


Meidän joulu seurasi lähes samaa kaavaa kuin viime vuonna, ja päivä oli ihana jälleen kerran. Voiko se muuta ollakaan, haha! Syötiin paljon suklaata ja jouluruokaa, pelattiin Trivial Pursuitia, käytiin saunassa, sytytettiin kynttilöitä hautausmaalla ja oltiin vaan. Ihania lahjojakin sain, olin selvästi ollut kilttinä.

Tänään puolestaan mennään muutaman kaverin kanssa syömään italialaiseen ravintolaan, minkä jälkeen tullaan meille polttamaan tähtisadetikkuja, syömään vähän lisää ja kilistelemään uuden vuoden kunniaksi. Viime vuoden juhlinnoista täpötäydessä Namussa jäi sen verran isot traumat, että clubeille mua ei varmaan enää ikinä saa uutenavuotena. :D Nyt mä alan valmistautua iltaan, joten ei muuta kuin onnellista uutta vuotta kaikille! Palaillaan ensi vuoden puolella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti