s

s

tiistai 24. marraskuuta 2015

MATKAPÄIVÄKIRJA

Hyvää tiistaita! Mä oon pitänyt pientä hiljaiseloa blogista, koska vietin viikonlopun Suomessa perheen kanssa ja eilinen meni tämänpäiväisiin tentteihin lukiessa. Nyt tuli kuitenkin sopiva rako postailuun, joten aloitetaas siitä lyhyestä Helsingin reissusta. Tästä tekstistä tuli ihan mieleen matkapäiväkirjat, joita pienempänä kirjoitin aina ulkomailla, joten mun oli pakko vaihtaa otsikko SUOMIVIIKONLOPUSTA MATKAPÄIVÄKIRJAKSI ;)


Lauantai
Mun bussimatka Tallinnaan alkoi aamulla 6.30. Olin bongannut edulliset 3 euron lipun Simple expressiltä - vinkkinä muille köyhille Tartossa opsikeleville. Bussi- sekä laivamatka molemmat sujuivat superhypernopeasti patofysiologian referaattia kirjoitellessa. Siis oikeasti, mä jopa toivoin että matka olisi jatkunut vielä vähän, että olisin saanut hommat hoidettua loppuun! Mutta kesken jäi. Anyways, Helsingissä olin 12.30, ja mulla oli pari tuntia aikaa ennen perheeni tapaamista, joten sovittiin Elenan kanssa kahvitreffit. Suunnattiin Robert's coffeehen vaihtamaan kuulumisia <3 Kahvihetken jälkeen kävin heittämässä laukun hotellille ja otin ratikan takaisin keskustaan, jossa muu konkkaronkka odottikin jo mua! Otettiin suunnaksi kaapelitehdas ja Martin markkinat, jossa oli teemana Viron Raplamaa. Hassua tulla Suomeen ja mennä virolaisille markkinoille :D Mutta yllätyin positiivisesti! Illalla käytiin syömässä Friends&Brgrsissä ja vietettiin laatuaikaa hotellihuoneessa koko perheen voimin. Käytiinpä myös yksillä (kokiksilla) hotellin baarissa.


Sunnuntai
Päivän kohokohta oli varmaankin hotelliaamupala, niiiiin herkullista. Istuttiin siinä pöydässä aika kauan ja lopulta kun kaikilla oli mahat pinkeinä, luovutettiin pöytä seuraaville. Eipä siinä sitten paljoa pakkailua kummempaa ehtinyt ennen huoneen luovutusta ja satamaa kohti lähtemistä. Muilla oli suunnitelmissa shoppailua, mulla puolestaan patoanatomian opiskelua laivassa ja loppuilta bussissa. Tartossa olin illalla puoli kahdeksan. Oli muuten nopein Suomen-visiitti ikinä - ehdin olla perillä huimat 25 tuntia. Mutta oli kyllä ihan kaiken sen matkustamisen arvoista!

Ainiin, nämä postauksen kuvat (lähes kaikki) on mun puhelimen snäppikansiosta! Jos kiinnostaa seurailla mun tekemisiä, niin mut löytää snapchatistä nimellä @annisuzana. Oon kyllä vielä vähän aloittelija, mutta oon yrittänyt kaverien iloksi panostaa ja nappailla sinne kuvia mahdollisimman usein ;)

2 kommenttia:

  1. Hih ootte niin samannäkösiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko olla samaa mieltä (vaikka ennen kielsin yhdennäköisyyden)! Lapsuuskuvia kun katsoo niin joistakin ei pysty edes erottaa kumpi siinä on, minä vai pikkusisko :D

      Poista