s

s

perjantai 9. lokakuuta 2015

PHONE RECAP

Onko siitä jo melkein kolme viikkoa kun oon viimeksi postannut?? Aika tuntuu menevän ihan hirveän nopeasti. Meillä on ollut testejä jonkun verran, mutta ainakaan vielä (koputan puuta) tämä syksy ei tunnu eroavan muista juurikaan. Lukea pitää, mutta aikaa on jäänyt muullekin. Tällä hetkellä tuntuu, että elämä on ihan kivassa taspainossa koulun, kodin, kavereiden näkemisen ja treenaamisen suhteen. Vaihdoin muuten yliopiston salille, joka on ihan jees 25 euron kuukausimaksuun nähden. Vähän vielä mietin pitäisikö kokeilla seuraavaksi MyFitnessiä (Viron suurin saliketju) jolla kaikki tuntuvat käyvän... 

Nojoo, siirrytääs sitten puhelimen kätköistä löytyneisiin kuviin:


Mun lempipasta (tai no, toinen lemppareista - jos Janne antaa luvan voisin jakaa sen toisen reseptin) / Mulla alkaa olla jo kova hinku kampaajalle. Viime kerrasta on nyt 1,5kk ja oon yllättynyt kuinka kauan oon viihtynyt tässä tukassa kyllästymättä. Ajattelin käydä testaamassa seuraavaksi jotain toista kampaamoa jos vaikka löytyisi vielä edellistä parempi!


Tarttoon on avattu kesän ja syksyn aikana muutamia uusia ravintoloita ja kahviloita. Käytiin Jannen kanssa testaamassa Krempel, jonka lounas oli ainakin mielettömän hyvää (joskin kuumaa). / Syksy on täällä Tartossakin!


Meillä on kaverien kanssa muodostunut jo perinteeksi viettää torstai-illan afterworkkiä Kellerissä - nyt mukaan on päässyt muutamana kertana eräs koirakamukin. / Sushi-ilta Miran kanssa!


Ah mä niin tykkään syksyn väreistä. Mun kännykän muisti taitaa olla lähes pelkästään täynnä keltaisia, vihreitä ja punaisia lehtiä. / Perus maanantaiaamu. Taustalla "Robbins", eli jättimäinen tiiliskivi, jota luetaan patoanatomiaan ja -fysiologiaan - phuuh.


OITNB ja Jannen tekemää nachosalaattia, nam! / Wernerissä herkuttelemassa. Meillä on käytössä pikku "kakkurahasto" eli mariskooli johon kerätään kaikki mahdolliset hilut, ja käytetään sitten tietysti siihen kakkuun, khehee.


Truffessa syömässä. Tykkään paikan lounaista tosi paljon, sillä ne tarjoillaan aina yhtä nätisti kuin menunkin annokset. Monissa ravintoloissa lounas täytyy itse hakea noutopöydästä (liian vaivalloista tällaiselle prinsessalle, haah). / Kirjaston portaat. Ei varmaan eka kuva niistä täällä. :-D

Nyt mä lähden kauppaan ja sitten perjantai-illan viettoon. Hyvää viikonloppua muruset!

4 kommenttia:

  1. kivoja kuvia taas teidän arjestanne kaikki balanssissa!

    VastaaPoista
  2. Jos kampaajaa haluut kokeilla niin suosittelen yliopiston kirjaston vierestä Selene Ilusalongia ja sieltä Reelika-nimistä kampaaja. Tosi jees! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosta oon tainnut kuulla kehuja jo joskus aiemminkin! Pitääpä pistää korvan taakse :)

      Poista