s

s

torstai 2. huhtikuuta 2015

LIFE VIA IPHONE

Kukkuu! Mulla on ehtinyt kertyä puhelimen muistiin jonkun verran kuvia (enimmäkseen ruokaisia sellaisia), joten ajattelin, että nyt voisi olla hyvä aika tulla vähän kertomaan kuulumisia. 



Meillä jatkui syksyltä biokemia, mikrobilsa, fysiologia sekä viro, ja uutena tulivat health promotion ja family medicine (suomennokset kuulostavat oudolta mun korvaan, joten jääköön näin). Kokeita on ollut varmaankin keskimäärin 1/vko, joten aika iisiä. / Poikaystävän kandiaisiin menossa!


Tein itselleni uuden saliohjelman, kivaa vaihtelua :-) / Dolcessa syömässä lauantain kunniaksi. Tuo mummun tilaama Greca-pizza on mun ehdoton lemppari.


Pierren Marc de Champagne -kakku on pala taivasta. / Another happy day.


Ihana pinkki ruusu <3 / Käytiin Jannen kanssa kokeilemassa meille molemmille uusi ravintola, Vassilissa. Kyseessä on venäläistä ruokaa tarjoileva paikka, aivan Raekoja Platsin nurkilla. Mun ruoka oli ihan jees, mutta ei mitenkään erityisen hyvää. Jotenkin noista annoksista tuli mieleen Biomedicumilla syödyt lounaat :-D En ehkä lähtisi tätä ravintolaa suosittelemaan.


Ja taas kakulla, mutta tällä kertaa Wernerissä.  (Syön muuten muutakin kuin kakkua, tosin enimmäkseen sitä kuitenkin ;-)) Siellä oli yritetty luoda pääsiäistunnelmaa risuilla, joissa oli tekoperhosia. Söpö yritys, mutta missä höyhenet ja pajunkissat?! / Vessaselfie koululla.

Mun postailu on viime aikoina vähän jäänyt, vaikka tykkäänkin tästä. Musta tuntuu, että mun lukijat on suurimmaksi osaksi kiinnostuneita täällä Tartossa opiskelusta, joten pitäiskö mun kirjoittaa enimmäkseen siis koulujuttuja yms. vai mitä?? Toki oon alusta alkaen kirjoittanut tätä niin sanotusti omaksi ilokseni, mutta olisi kiva silti tietää millaisia juttuja te haluaisitte lukea :-) Tällä hetkellä on ideat vähissä ja tuntuu etten oo löytänyt mun blogille sellaista kunnollista teemaa. Asiaa ei auta tää ulkona vallitseva loskapaskasää, joka laskee kuvausinspiksen maan uumeniin. Mutta onneksi tätä ei (toivon mukaan) kestä enää kauaa! :)

8 kommenttia:

  1. Koulusta ainakin olis kiva kuulla lisää. Täällä Suomessa on vanhemmilla myös aika paljon ennakkoluuloja joten ihan tavallisesta elämästä juttua myös! Voisitko esitellä koulua ja kaupungin vapaa-ajanviettopaikkoja sekä shoppailumahdollisuuksia ?

    VastaaPoista
  2. Tee samanlaisia kuin ennenkin!

    VastaaPoista
  3. Jepjep, koulu ja opiskelu kiinnostaa ja Tartto yleisesti myös! :) Keep up the good work!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommenteista! Koitan parhaani mukaan toteutella ideoita :)

    VastaaPoista
  5. Cute photos :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    VastaaPoista
  6. Toivoisin söpöjä postauksia. Ja salipostauksia. Ja ylipäätänsä paljon postauksia. Koska mulla on kaaaamala ikävä. Et mahd.paljon sua ja sun elämää ja ehkä vähän sitä uutta puoliskoakin.

    VastaaPoista