s

s

lauantai 25. lokakuuta 2014

WEEKEND

Hellou ja hyvää lauantaita! Mun viikonloppu on sujunut oikein hyvin tähän asti! Eilen vietettiin halloweenia Jaden luona maailman huonoimman/noloimman/huvittavimman leffan kera, nimittäin Sharknadon. Sen budjetti oli varmaan 100e, seriously! Tänään puolestaan oon käynyt kahveilla Miran ja tämän poikaystävän kanssa Wernerissä ja katsonut noin 10 jaksoa 90210:ta, mutta en saa itseäni lukemaan :-D Ensi viikolla olisi kuitenkin maanantaina fysiologian pienehkö tentti, tiistaina biokemian ja eestin kokeet, ja torstaina immunologia. ÄÖÖ miks mä jätän aina kaiken viime tinkaan. Ehkä mä nyt aloitan. Mutta ekaks muutamat kuvat tältä ja viime viikolta.

Kävin maanantaina kampaajalla leikkaamassa tukkaa. Tarkoitus oli vaan vähän kerrostaa, mutta pituutta lähti kyllä kans aika paljon. Aluksi harmitti, mutta nyt oon jo sitä mieltä, että olisin voinut lyhentää jopa vähän enemmänkin :-D No ehkä nää saa nyt olla vaan näin. / Tiistaina tein itselleni lounaaksi zoodleseja eli zucchini (=kesäkurpitsa) nuudeleita! Ihan sairaan helppo valmistaa ja tosi hyvää, vaikkei ehkä uskoisi.

Keskiviikkoiltana näin Ellaa kahvittelun merkeissä Wernerissä (missäpä muuallakaan!). Ella oli koulunsa järjestämällä Baltian exculla ja reitti kulki myös Tarton läpi. Oli ihana nähdä, vaikkakin tosi pikaisesti

Viimeinen illallinen Kapriisissa ennen perheeni lähtöä kotia kohti. / Biokemian praksissa selvitettiin enzyme activityä (tai sitten kuvailtiin :-D). 

Noniin nyt lukemaan (katsomaan 90210:ta), kuulemiin!

2 kommenttia: