s

s

torstai 2. lokakuuta 2014

GOODBYE SEPTEMBER

Heipä hei ja hyvää lokakuuta! Melkein jo toivotin hyvää viikonloppua, kunnes tajusin etteivät kaikki olekaan yhtä onnekaita kuin me ;-) Oon niin innoissani tästä viikonlopusta, sillä ensi viikon kohdalla kalenteri näyttää tyhjää kokeiden ja esitelmien suhteen! Se tietää siis relaksoitumista. Mulla on myös kivoja suunnitelmia viikonlopulle, sillä huomenna on tiedossa leffaa ja ravintolaillallinen ja lauantaina puolestaan vietetään TaSLOn tutustumissitsejä. Ja nämä ovatkin vasta mun tokat(!?) sellaiset, kivaa!

Jottei pelkästään tulevasta puhuta, niin palataas vielä viime viikkoon. Pari näistä kuvista on kyllä itse asiassa vähän vanhempia, mutta mitäs pienistä eiks nii!


1. Viimeinen päivä tänä syksynä, kun mulla näki ballerinat jalassa! Alkaa se ilma täälläkin jo olla aamuisin niin kylmä. Tänään näytti mittari nollaa ekan kerran. En oo vielä valmis talveen!! 2. Mun oli pakko ottaa tää vanha kuva mukaan tähän kollaasiin, sillä toi ruoka näyttää (JA maistui) niin herkulliselta. 3. "Mä tässä vähä tsillaan lattialla"...:-D 4. Vaikka täällä on tosiaan alkanut ilma jo viiletä, niin suurin osa puista on edelleen vihreitä/keltaisia. Mä niin odotan sitä väriloistoa aka punaisia ja oransseja lehtiä!


5. Mun lemppariherkku on ehdottomasti jäätelö! Namnam 6. Uusia juttuja! Musta tuntuu, että kaikki kengistä laukkuihin ja urheilutrikoisiin hajoaa samalla kertaa?! No, löysin tuon ihanan laukun Mohitosta, eikä haittaa yhtään että edellinen lensi hevonkuuseenHuivi puolestaan oli vähän niin kuin heräteostos :-D 7. Ettei pelkäksi jäätelönsyönniksi menisi, niin oon myös käynyt ahkerasti salilla. Mun tavoite on jouluun mennessä saada vedettyä leukoja (leuka). Edistystä on jo havaittavissa! 8. On noita oranssilehtisiä puitakin siellä sun täällä... :-)

Ja ainiin! Minä ja Mira ilmoittauduttiin lääkisten superristeilylle, jonne tulee lääkisläisiä koko Suomesta, täältä Tartosta sekä myös Ruotsin puolelta. En malta odottaa tammikuuta!!

4 kommenttia:

  1. kivalta näyttää ,fiilis välittyy,että olet onnellinen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeii, täällä kyllä rullaa oikein hyvin :)

      Poista
  2. kivoja kuvia! hirveästi rupes tekeen jätskiä mieli tuon yhden kuvan ansiosta..... :-D

    VastaaPoista