s

s

sunnuntai 3. elokuuta 2014

THE DRESS IN ACTION

Heipä hei ja hyvää elokuun alkua! Mulla on nyt viikko takana tk:lla hoitoapulaisen hommia ja ihan kivaa vaihtelua se on kolmen kesän jätskinmyynnin jälkeen...:-D Työskentelen kuntoutusosastolla, jossa kaikki potilaat ovat +60-v. Löytyy niin kiukkupusseja kuin hauskoja jutustelijoitakin. Mun työnkuvaan kuuluu ruoan jakamista, syöttämistä, suihkuttelua, vaippojen vaihtoa, potilaiden kutsuihin vastaamista ym. Kelloa soitetaan milloin mistäkin, joskus on potilailla silmälasit hukassa tai sitten he tarvtsevat apua puhelimen tai TV:n kanssa yms. Ihan leppoisaa touhua :-)

Nyt viikonloppuna olen ollut vapaalla, ja lauantaina tuli vietettyä Annikan kanssa rantapäivä ja käytyä pitsalla, mutta kamera mulla unohtui kotiin, taas vaihteeksi... Alkaa pikkuhiljaa tuntua, ettei mulla oo tästä kesästä oikeen mitään kuvia, möh :-D Nämä kuvat yhdeltä ihanalta kesäillalta heinäkuun alkupuolelta toimivat tässä nyt kuvituksena. Istuskeltiin Wilsonin terassilla, johon muuten paistaa ihanasti ilta-aurinko, ja katseltiin jalkapalloa. Myöhemmin suunnattiin Ilonaan beach partyihin, joista mainitsinkin täällä joskus aiemmin. 

Huomenna iltavuoroon, joten aamusta ehdin muutaman tunnin ottamaan aurinkoa. Ihan hyvät pohjat tässä alkaa olla jo Kroatian reissua ajatellen. Siihenkään ei ole kuin pari hassua viikkoa...huisai sitten sen jälkeen alkaakin jo koulu!

2 kommenttia: