s

s

torstai 24. heinäkuuta 2014

WHITE

Hmmmm....niin mikä shoppailulakko? :'D Aika luuseriolo! Puolustuksekseni sanon, että lakkoilukaverini luovutti varmaan ensimmäisen viikon jälkeen ja itse sentään kestin yli kuukauden, hah.
biksut Cubus n. 24e

Bikinit lähtivät mukaani Turun reissulla. Alunperinhän tarkoituksena oli tuoda kotiin värikkäät ja joko bandeau- tai rintsikkamalliset bikinit. Noh, kuinkas kävikään. Aika tyypillistä mulle :-D Mut nää vaan iski heti seinältä silmään!
mekko Sheinside n. 15e

Tässä mekossa oli alunperin pitkät hihat. Totesin ne kuitenkin aika epäkäytännöllisiksi Suomen keleihin, sillä täällä on joko kunnolla kuuma tai kylmä. Leikkasin hihat siis puolesta välistä poikki, joten nyt mekko soveltuu mun mielestä paljon paremmin hellekeleihin.

Ja täytyy sanoa Sheinsidesta, että oon tosi tyytyväinen! Olin kuullut, että toimitus voi kestää kuukaudenkin, mutta mun tilaus tuli viikossa perille :-)

2 kommenttia: