s

s

perjantai 18. heinäkuuta 2014

LIFE LATELY

Moikkamoi! Vihdoin mulla on vapaapäivä. Oon ihan innoissani tästä viikonlopusta, koska Mira tulee tänään Seinäjoelle ja sitteeen Solar Sound wihuu! Life is good. Nyt pieni katsaus menneisiin instakuvien avituksella :-)

Pari tuntia sitten söin aamupalaa auringossa ja tälläkin hetkellä makoilen meidän takapihalla. Välillä menee pilveen, muttei haittaa :-) Ihanaa vaan ettei oo mitään pakollista tekemistä. / Ihana Turku. / Terassilla ei ole hirveästi tullut istuskeltua, mutta asiaan tehtiin korjaus viime viikolla, kun säät suosivat :-) / Samana iltana suunnattiin Ilonaan beach partyihin. Sinne oli rahdattu joku 7,5k kg hiekkaa ja siellä sitten porukka tanssahteli. Oli hullun siistiä, mutta tapahtuma oli keskellä viikkoa, niin kyllä siellä sitten aika tyhjää oli.

Auringonottoa laiturilla meidän mökillä kera ihanien tytsyjen. Täydellistä sanon minä.

Salilla käyminen on taas alkanut vähentyä, höh :-D Enemmän oon sitten innostunut lenkkeilemään, saattaa johtua näistä kesäsäistä... / Oon ihan täysin unohtanut sen kirjapostauksen minkä lupasin jo ajat sitten! Pitää kuvata ne kaikki kirjat heti kun saan käsiini :-) Tässä kuitenkin viimeksi luettu kirja, tykkäsin kovasti! / Pll koukuttaa taas! Harmi että uutta jaksoa täytyy aina odotella se viikko... / Tämä asu onkin näkynyt jo täällä blogissa! Tykkään itse kovasti tuosta, ja tekis mieli pukea päälle aina vaan tota samaa yhdistelmää. Mun ongelma pukeutumisen suhteen onkin varmaan just jumiutuminen samoihin komboihin :-D

Nyt ruokaa nassuun ja sen jälkeen ehkä rannalle! Hyvää viikonloppua kaikille 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti