s

s

torstai 19. kesäkuuta 2014

SUMMER EVENING

Kuvat eräältä sopivan lämpimältä kesäillalta (ehkä sunnuntailta), jolloin käytiin Lauran kanssa pyörähtämässä Ninnin luona vaihtamassa kuulumisia :-)

Moi! Melkein viikko jo takana Suomessa elelyä, mutta tuntuu etten oo ehtinyt tehdä lähes mitään :-D Oon ollut töissä ma ti ke (työkaverit vaikuttavat tosi symppiksiltä!) ja tämän päivän oon sit ollut vapaalla. Oon käynyt kahvilla kavereiden kanssa Suomen kahvi voittaa muuten mennen tullen Viron kahvit!, chillaillut vaan ja pian oon lähdössä salille. Sain hommattua salikortin Fressille, mun lempparisalille täällä Seinäjoella! Huomenna vielä yks työpäivä ja sitten juhannuksen viettoon! Aiotaan juhlia sitä viime vuodesta tuttuun tapaan Sofialla, ainoastaan porukka on hieman eri :-) Mutta kivaa tulee!

Ihanaa Juhannusta kaikille lukijoille 

3 kommenttia: