s

s

maanantai 9. kesäkuuta 2014

NEW IN

toppi ja aurinkolasit - River Island
valkoinen toppi - New Yorker ; hame - Stradivarius
Tässäpä näitä mun Tallinnan-ostoksia! Musta tuntuu, että meikästä tulee hametyttö tänä kesänä. Ne ovat vaan niin mukavia :-) Ja oon koittanut etsiäkin hyviä shortseja, mutta mitkään ei tunnu istuvan...saati sitten näyttävän kivalta. Oon vähän jo luovuttanut niiden suhteen :-D Muita shortsien kanssa taistelevia?

Hehe aloitettiin muuten siskon kanssa kesän kestävä shoppailulakko! Katsotaan josko musta on tähän...:-D Säännöissä sallitaan kirppareilla ostostelu, mutta jonkunlaiset rajat pitäisi varmaan siihenkin keksiä. Muuten siellä voi tulla ravattua turhan usein haha. Tää mun lakko loppuu elokuun lopussa, sitten kun lähdetään kaverien kanssa Kroatiaan lomailemaan, jeii! Toivotaan etten mene hulluksi siellä.

2 kommenttia:

  1. Sama ongelma terveisin entiset farkkushortsit ei ollu yhtää hyvät eikä kivoja oo tullu vastaa. Kunnon farkkujakaa ei oikee raaskis lähteä leikkelee jote hameiluks ja mekolla heilumiseks tääläki taitaa mennä :D. Niitäki vaa sais kyllä lisää hommata...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama! En tiiä miten oon voinu viime kesänä kulkee niin pienissä shortseissa XD

      Poista