s

s

sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

COFFEE TIME

Vihdoinkin pääsin taas postailemaan! En siis saanut raahattua omaa läppäriäni tänne Suomeen kesäksi, joten oon periaatteessa tietokoneeton. Tai onhan meillä kotona parikin konetta, mutta toisessa ei ole kuvanmuokkausohjelmaa ja toinen vääristää kuvien värejä pahasti. Molemmat ovat siis hyödyttömiä :-D No missä mä sitten bloggaan? No mummulan koneella hehee! Jei tää toimii niinku pitääkin :-)


Eilen mulla oli viiden työpäivän jälkeen vapaapäivä, ihanaa! Tosin siitä vietin reilut neljä tuntia kaverin pikkuveljen rippijuhlissa keittiöhommissa. Mutta se oli ihan kivaa eikä tuntunut oikeastaan edes työltä :-D Illaksi olin sopinut muuta ohjelmaa. Ansun kanssa päätettiin lähteä Coffariin käyttämään 2 lattea yhden hinnalla -kuponki, ja muita tytsyjä sitten liittyi seuraan. Myöhemmin otettiin vähän kuvia ja vaan käveleskeltiin ulkona, ilta-aurinkokin lämmitti niin kivasti, että vasta ekaa kertaa tänä kesänä musta oikeasti tuntui kesältä!

kengät Bianco/kirppari ; shortsit Mohito ; toppi ja aurinkolasit River Island ; neuletakki H&M ; laukku kirppari 

Ja koska töissähän en saa tarpeeksi syödä jäätelöä, niin haettiin vielä hesestä tällaiset herkut ;-D Kun aurinkokin oli laskenut keskustan talojen taa, päädyttiin meille istuskelemaan ja juttelemaan mm....romaaneista! Mulla on just parhaillaan menossa yks tositosi hyvä kirja, ja olinkin ajatellut sen luettuani vähän vinkata sitä ja muita mun lemppareita :-) Kerrankin vietin vapaapäivän "onnistuneesti"! Mua nimittäin ärsyttää, kun niinä harvoina vapaapäivinä sitten vain usein laamailen :-D Eilen oli kyllä oikein ihana päivä

2 kommenttia:

  1. katoin eka, että noi shortsit ois ollu hame, mutta jokatapauksessa tos kivat! :-D

    VastaaPoista
  2. Jep nää näyttää edestä hameelta, mutta takaa on shortsit :) tykkäisin kyllä enemmän ihan hameena... X)

    VastaaPoista