s

s

maanantai 21. huhtikuuta 2014

IPHONE SNAPSHOTS

1. Mun sänkyyn paistaa aamuaurinko, siihen on ihana herätä 2. Vihdoin mun Ebaystä tilaamani kuoret saapuivat! Ebaystä tilaamisessa on se huono puoli, että toimitus on hiiiidaaaas. Hyvät puolet silti voittaa :-) 3. Viikonlopun ostoksia. Tuun vielä myöhemmin laittamaan parempia kuvia, tuo kukkapaitakin näyttää tuossa joltain kalsareilta haha :-D 4. Uusi tukka instaversionakin. Mulla haalistuu hiuksista tosi nopeasti tumma väri, joten tällä värjäyskerralla oli vain tarkoitus värjätä takaisin aiempi sävy. Noh, kyllähän näistä vähän tummemmat tuli, sillä nappasin kaupasta vahingossa väärän purkin. Mutta kyllä tykkään tästä tummemmastakin!
5. Smoothieta, nams 6. Syömässä Kapriisissa. Hehe tää mun blogi alkaa muuttua pian varmaan ruokablogiksi ;-) 7. Tänään lenkillä vähän ennen auringonlaskua. Vitsit kuinka ihanaa onkaan lenkkeillä tällaisessa säässä. Hullua, että vielä kahdeksaltakin illalla oli niin lämmin! 8. Teki mieli koko ajan pysähtyä ottamaan kuvia, kun oli niin kauniin näköistä. Hillitsin kuitenkin itseni. Vain pari kuvaaa tuli otettua ;-) 

Mulla olis vielä paljon julkaisemattomia kuvia, mutta aika ei meinaa riittää kaikkeen. Tällä viikolla mulla on neljä koetta, joista jo kaksi on onneksi purkissa. Koska aurinkoa ja lämpöä ei saa hukata, oonkin ollut tänään rannalla lukemassa biokemiaa. Huomenna samankaltaiset suunnitelmat, jos säämiehen lupaus vain pitää paikkansa! Mulle kyllä kelpais, sillä paidattomia miehiä vain vilisee lenkkipolulla hahaaa ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti