s

s

tiistai 15. huhtikuuta 2014

HAPPY TUESDAY

Juuri värjätty tukka
Hola! Mulla on nyt niiin kevätfiilis!! Aamulla heräsin auringonpaisteeseen ja lämpömittarikin näytti melkein 15 astetta. Baltsut siis tokaa kertaa jalkaan ja trenssi päälle. Ja arskat silmille. Ah! Kouluakaan ei ollut kuin kaksi tuntia (koska aamun luentoja ei lasketa, sillä ne eivät ole pakollisia ;-) joten ihana päivä! Ansukin tulee mun vieraaksi torstaina ja on koko viikonlopun täällä. Jee kaikkea kivaa luvassa!

Hiukan tätä mun kevätfiilistä latistaa kuitenkin se, että huomenna on anatomian tentti. Noh, se on vaan sydän onneksi. Meillä oli viime torstaina tunti, jossa opettaja näytti kaikki sydämen osat ja härpäkkeet aidosta elimestä. Ja voi jestas se sydän oli iso!! Samaten aortta ja laskimot. Ihan pelottavan näköistä. Paksuudeltaan melkein puolet mun ranteesta. Ja mä kun luulin että ne on semmosia tavallisia pikkusia. My whole life has been a lie. Hahah

Mutta nyt kuvan eväillä siirryn tutkailemaan niitä anatomian matskuja. Hyvää tiistaita kaikille 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti