s

s

tiistai 4. maaliskuuta 2014

WKND & CAFE TRUFFE

Sain viime torstaina vieraakseni siskoni poikaystävänsä kera. Meidän viikonloppuumme kuului shoppailua, biljardin peluuta, leffan katselua, ulkoilemista (Tartun yöelämässä :-D) ja paljon ulkona syömistä. Yhtenä päivänä syötiin Cafe Truffessa, jossa olin aiemmin käynyt maailman parhaalla chai lattella. Nyt testattiin sitten ruokapuoli ja oikein herkullista sekin oli! Oli tosi kiva ja aika vauhdikas viikonloppu. Nyt sitten aherran taas koulujuttujen parissa. Biokemian välikoe torstaina. Paljon molekyyli- ja rakennekaavoja ulkoa opeteltavana...ihanaa. Onneksi läksyt ja lukemiset saa unohtaa hetkeksi reilun kahden viikon päästä, kun Laura saapuu kyläilemään tänne :-)

Mä oon muuten kuvannut mun kämpästä videon, mutta en oikein tiedä miten mä sen tänne saan...:-D Viime videosta on sen verran aikaa, etten muista kuinka sen kanssa tein. Kun siis bloggerin kautta ei ainakaan onnistu. Noh, kyllä se tänne varmasti jossain vaiheessa ilmestyy, stay tuned ;-)

8 kommenttia:

  1. ihanat kuvat! Tarto vaikuttaa tosi kivalta kaupungilta (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) On tää kyllä tosi kiva :)

      Poista
  2. aivan ihania kuvia! ja lataa video vimeon kautta tänne :)

    http://follow-your-vibe.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oi tykkään sun blogista tosi paljon! Ihania kuvia ja selkeä ulkoasu! :)

    VastaaPoista