s

s

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

FAVOURITES

Tasan kuukausi sitten julkaisin postauksen, jossa esittelin sen hetkisiä lemppareita. Nyt on aika uuden favourites-postauksen! Mulle on alkanut muodostua kosmetiikkalemppareita, joita oon huomannut ostavani uudelleen ja uudelleen. Nyt hehkutukseen pääsevät Maybellinen ripsari ja Lumenen vaaleanpunainen glitterilakka. Molempia menossa kolmannet kappaleet. Uusia ihastuksen kohteita ovat VS:n body mist ja lotion sekä Too Facedin highlighter.
♥ Too Faced Candlelight Glow highlighter Oi mä niin rakastan tätä tuotetta! Sipaisen tätä poskipäille niitä korostamaan. Vaikka kuvasta ei näekään, on tämä kuitenkin hieman kimaltavaa. Tuo mun mielestä ihanaa hehkua kasvoille :-)
♥ Victoria's Secret Sheer love body mist&lotion Pakko ylistää tuota vartalovoidetta. Yleensä nuo body lotionit ovat mun kokemuksen perusteella olleet tosi löysiä, mutta tää on oikeasti voidetta! Kosteuttaa hyvin ja lisäksi tuoksuu ihanalta ja vielä kuivuukin älyttömän nopeasti! Tuo body mist on todella miedon tuoksuista (aikaisempi VS:n mistini, Ravishing love, puolestaan oli todella tujua!) ja sitä saa olla koko ajan suihkimassa lisää jos haluaa joltakin tuoksua. Tykkään silti siitäkin tosi paljon.
 Maybelline Illegal length mascara Oon todellakin huomannut, että kaikki ripsarit eivät sovi kaikenlaisille ripsille...Mulle ei ainakaan ole sopinut yksikään ripsari, jota kaverit ovat suositelleet. Tämän olen kyllä todennut itselleni hyväksi. Tuote lupaa pitkät ripset (fiber extensions!) ja ne tällä kyllä saa. Itse ainakin huomaan selvän eron. Lisäksi ripsistä tulee kivan erotellut :-)
Lumene Natural Code sävy 53 Rakastan tätä sävyä! Ihana vaaleanpunainen Sopii niin hyvin vaikka ranskalaiseen manikyyriin tai ihan vaan pelkältään. Mulla on vielä (ainakin vuoden) vanhasta purkista vähän jäljellä ja se silti edelleen kuivuu kynsissä todella nopeasti! Tää on ainakin mulla tosi tärkeää kynsilakoissa.

Samoja lemppareita? :-)

6 kommenttia:

  1. Victoria's Secretin tuotteista oon kyllä kuullut vain hyvää, varsinkin niistä body misteistä eli vartalotuoksuista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samoin! Ja pakko itsekin niihin kehuihin yhtyä :) nuo putelitkin on vaan niiin söpöjä <3 :D

      Poista
  2. Oi vitsi! Tekis mieli ostaa jotain uusia kosmetiikka tuotteija esim. tuo vs:n bodylotion kuulostaa kyllä semmoselta, että pakko ostaa joku päivä. Mulla on nyt vaan menossa semmonen vanhojen tuotteiden kulutus prosessi. Just sain yhen doven rasvan kulutettua, mutta silti jäljellä vielä kolme kosteutusvoidetta, joista yksi itseruskettava, joka oli kaiken lisäksi melko floppi ostos. Ei viittis heittää poiskaan täysinäisiä purkkeja. :/
    Ihanne tilanne olisi ainoastaan yksi putelo/tuote tiettyyn tarkoitukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi munki pitäis ryhtyä tommoseen! Tosin hajuvesien hävittämisessä oon kyllä aika hyvin onnistunu :D ennen niitä oli ihan tuhottomasti ja nyt enää vaan yks iso ja yks matkakoko + tää body mist :)

      Poista
  3. Tosi kiva postaus !:) Kaikki VS jutut on kyllä niin ihania<3

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia :) Niinpä, tääysin samaa mieltä! <3

      Poista