s

s

maanantai 20. tammikuuta 2014

BLOGIHAASTE

Hellou! Kiirettä pitää ja sillai. Oon ollut valoisat ajat päivistä töissä, yläasteella sijaisen hommissa, joten kuvailuinspis ei ole pimeällä ja väsyneenä ollut ihan huipussaan. Mutta ei huhhuh sanon vaan. Siis ei me noin hankalia yläasteikäsinä oltu!! Joo, sijaiselle kokeiltiin kaiken maailman temput, mutta nykyään ollaan jo ihan eri sfääreissä! Kasiluokat on pahimpia. Ei meidän luokalla ainakaan kukaan maannut lattialla eikä edes harkinnut tunnilta karkaamista...uskaliain juttu oli varmaan väärällä paikalla istuminen ja kaverin kanssa kikattelu. Tai ehkä meidän luokka oli vaan sitten tosi kiltti tai mun muistot ovat kultaantuneet ;-) 

Mutta nyt itse asiaan! Jassu heitti mua haasteella, mimmoisen itse asiassa oonkin jo tehnyt, mutta tehdäänpä uudestaan! Tässä ohjeet:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa/seuraajaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 faktaa minusta
1. Kun tutustun uuteen ihmiseen, pysyn kuoressani aika pitkään ennen kuin paljastan todellisen luonteeni (:DD). Aluksi oon vähän jäinen ja pysynkin kauan small talk-vaiheessa. Syvempi ystävystyminen vaatii tuntemisen pidemmän aikaa. 
2. Oon vähän huono katsomaan telkkaria/leffoja/sarjoja. Leffa saa kestää korkeintaan puoltoista tuntia, tai muuten se on ihan liian pitkä ja uuvuttava. Sarjoista ainoastaan Gossip Girl on semmoinen, joka mut on saanut koukuttumaan ja katsomaan monta jaksoa putkeen (tai ylipäätään koko jakson putkeen). The Vampire Diaries yltää melkein samalle tasolle. 
3. Oon kunnon haaveilija ja suunnittelija! Haaveilen koko ajan ja ihan kaikesta. Suurimmat haaveilun kohteet ovat varmaan kesä, ulkomaanmatkat ja sisustusjutut. Pitäis elää enemmän hetkessä eikä aina haluta vaan sitä kesää.
4. Oon aika rauhallinen ihminen. En juurikaan tee hulluja juttuja tai heitä hirveesti läppää. Omistan kyllä huumorintajun ja ymmärrän ne muiden läpät :-D hyvin selitetty....:DD
5. Bileillat voittaa koti-illat!
6. Oon vähän saamaton ihminen. Jätän asiat lojumaan ja välttelen kaikkia pakollisia hoidettavia asioita niin kauan kuin mahdollista. Esimerkki: yhden kemian labrarapsan tein vipalla kouluviikolla noin kaks kuukautta siitä itse labrasta...
7. Mulla on lääkisläisen syndrooma ::D. Ala-asteesta asti. Aina valitan ennen koetta kuinka ei varmana mee läpi ja kuitenki ne aina menee ja usein vielä hyvin arvosanoin. En tiedä yhtään mistä tää johtuu. Ehkä mä oon niin täydellisyyttä tavoitteleva, että kun en osaa jotain asiaa, niin tuntuu etten osaa mitään. :-D
8. Rakastan meikkaamista! Usein kun mulla on tylsää, kattelen youtubesta meikkitutorialeja ja testailen niitä siinä samalla. Meikkaaminen on jotenkin ihanan rentouttavaa :-D
9. Tykkään tosi paljon käydä kirppareilla ja teen niistä aina yleensä tosi hyviä löytöjä! Kaveritkin aina ihmettelee miten löydän aina kaikkee, kun ne taas ei lähes ikinä löydä mitään. Harmittaa tosi paljon, että Tartossa ei ole kirppareita. Tai on niitä, mutta ne on enemmänkin SPR-kirpparien tyylisiä...
10. Mulla on todella huono yleissivistystaso! Mulle ei tule lehteä, en omista telkkaria, enkä useimmiten jaksa edes netistä selata uutisia. Kirjojakin luen vähän. Just pari viikkoa sitten piti varmistaa kavereilta kukas se Suomen presidentti nyt olikaan...hups :--D
11. Inhoan Suomen pitkää talvea. Haaveena olisi ehkä joskus tulevaisuudessa asua hetken aikaa jossain lämpimässä maassa. Saa nähdä jääkö haaveeksi vain :-)

11 kysymystä Jassulta
1. Miksi aloitit bloggaamisen? Lueskelin muiden blogeja ja kaipa se innostus sieltä sitten kumpusi. En kyllä muista, että olisin ihan hirveästi blogeja silloin lueskellut...hassua!
2. Kuka oli sun lapsuuden idoli? Nyt tulee kyllä vähän tylsä vastaus, pakko nimittäin sanoa, että mulla ei koskaan ole ollut minkäänlaista idolia :-D
3. Elämäsi seitsemän tärkeintä asiaa? Ystävät, perhe, koti, opiskelut, treenaaminen, matkustaminen ja kyllä se rahakin tärkeää on...
4. Suosikki vaatekauppasi? Zara, Mohito ja Reserved. Nämä vaihtelee kyllä aika ajoin. Mutta Zara on ja pysyy!
5. Jos saisit elää päivän jonkun toisen elämää, kuka olisit sen päivän ajan? Mä haluaisin olla joku miespuolinen henkilö. Ei oikeastaan yhtään väliä kuka :-D 
6. Kenen tyyliä ihailet? Ei mulla oo ketään tiettyä julkisuuden henkilöä, kenen tyyliä ihailisin. Jos nyt äkkiä joku pitää keksiä niin Katarinan tyyli on tosi kiva!
7. Jos saisit tehdä yhen asian elämässäsi toisin, mikä se olisi? No jos vaan yhen sais valita niin oisin kyllä lähtenyt vaihtoon jonnekin kauas silloin lukion kakkosella! On jäänyt vähän harmittamaan, kun en lähtenyt. Olin vähän nössö tuolloin.
8. Jos saisit/joutuisit valita itsellesi jonkun toisen etunimen, mikä se olisi? Hmmm tää on aika vaikea. No oisin varmaan öö öö...Fanni! Mutta oon kyllä ihan tyytyväinen nykyiseen :-)
9. Luottovaatekappaleesi? No jos oikeen paha vaatekriisi tai kiire iskee niin heitän yleensä mustat farkut ja jonkun neuleen päälle. Ja huivi kaulaan ja menoksi! 
10. Mitä näet elämässäsi kahdeksan vuoden kuluttua? ÄÄ en osaa ajatella kuin korkeintaan parin vuoden päähän :-D Noh mä oon varmaan erikoistumassa/erikoistunut jollekin kivalle alalle (josta ei vielä mitään hajua), olen löytänyt jonkun ihanan miehen ja asun unelmieni asunnossa :D Niin ja matkustelen paljon toivottavasti myös!!
11. Viisi asiaa jotka tekevät parhaasta ystävästä juuri sen parhaan? Parhaan ystävän seurassa voi olla täysin oma itsensä, hän hyväksyy sinut sellaisena kuin olet, osaa kuunnella mutta myös vastaavasti luottaa omia asioitaan sinulle. Lisäksi rehellisyys ja luotettavuus ovat ehdottoman tärkeitä piirteitä.

11 kysymystä haastetuille
1. Onnellisin muistosi?
2. Voiko rahalla "ostaa" onnellisuutta? Perustele!
3. Käytetyimmät/parhaat appisi puhelimessasi?
4. Mitä kannat aina mukanasi?
5. Jos menettäisit kaikki aistisi yhtä lukuunottamatta, minkä säästäisit ja miksi?
6. Nimeä tärkeysjärjestyksessä kolme asiaa, joihin kulutat mieluiten rahojasi.
7. Millainen on mielestäsi kaunis ihminen?
8. Lapsuuden haaveammattisi?
9. Jos voisit pitää vapaata töistä/opiskeluista vuoden, mitä tekisit?
10. Lempivuodenaikasi? Miksi?
11. Kuinka paljon aikaa kulutat päivittäin itsesi ehostamiseen?

Haastan Petran, Sannin, Emmin, Roosan ja Anskun. Sorry en keksinyt yhtätoista!

4 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta , toteutan tän vielä jossain vaiheed ;--)

    VastaaPoista
  2. Hei mua kiinnostais kysyä sulta vähä tosta Tarton lääkiksestä! Pystyykö sulle laittaa sähköpostia tai jotain? :) Itseänikin kiinnostas lähtee sinne opiskelemaan (tai koitan kyllä hakee Kuopioonki lääkiksee mutta jää varmaa yrittämiseks).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voi laittaa!:) annisuzana@hotmail.com

      Poista