s

s

torstai 12. joulukuuta 2013

FAVOURITES

Mulla on ennenkin ollut näitä "I love..."-tuotteita, tosin limen ja vaniljan tuoksuisina. Nyt halusin jotain uutta ja tähän tuoksuun rakastuin heti!
Näihin kahteen hiuksien pelastajaan oon ollut enemmän kuin tyytyväinen. Joico K-pakin öljy silottaa jopa mun hamppulatvat ihanan pehmeiksi. Tuo Osiksen hiuspuuteri on kans tosi hyvää. Tosin jos sitä laittaa vahingossa liikaa, voi lopputulos olla enemmän tai vähemmän rasvaisen näköinen...Nää on molemmat pienistä puteleistaan huolimatta tosi riittoista tavaraa!
Tää kuivashampoo on ihan ykkönen! Oon kokeillut aika monia, ja tää on ihan ehdottomasti tehokkain. Tuoksukin on paras tähän astisista kokeiluista, vaikkei siltikään mikään erityisen hyvä. Tosi paljo parempi kuitenki ku edellinen. Silloin jouduin käydä laittamassa kuivashampoot pihalla, kun se haju oli niin hirvee et siihen ois tukehtunu jos ois sisällä laittanu :-D olikohan se Herbina tai joku..
Viime kuussa taisin hehkuttaa valkoisia kynsiä, mut nyt oon siirtyny kultaan! Tuo Veryme on Oriflamelta ja oikeesti graffitilakalle aluslakka, mut mä en semmosille kauheesti syty, joten pidän tätä vaan ihan normaalina lakkana :) Tuo hiletsydeemi on täältä jostakin randomista kaupasta löydetty.
Ja sitten on vielä tätä pakko hehkuttaa! Oon aika vaativa meikkivoiteiden kanssa, koska mun kasvot on väriltään aika läikikkäät ja alkaa helposti kiiltää. Nyt mulla on ollut jo jonkin aikaa käytössä tää Lumenen CC-voide, ja on kyllä tullut jäädäkseen. En keksi tästä mitään huonoa sanottavaa. Peittää hyvin, mut ei silti tunnu liian raskaalta, pysyy hyvin koko päivän, ei kiillä jne. Ehdoton lemppari!

Löytyykö samoja lemppareita? :-)

2 kommenttia:

  1. Mullakin on nyt menossa joku kulta-vaihe :D Ostoslistalla onki uudet kultaiset kynsilakat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä joululla on jotain tekemistä tän kans ;-) Ainaki mulla varmasti!

      Poista