s

s

tiistai 5. marraskuuta 2013

Rakastan tuota mummun tekemää tyynyä. Sopii tänne täydellisesti värinsäkin puolesta :)
 ♥ Nyt kun sain viimein kunnon peilin eteiseen, siirsin tuon yhden hyllyn päälle. Helpottaa huomattavasti meikkausta, kun ei tarvi tihrustaa sentti x sentti -kokoisesta taskupeilistä omaa naamaa :-D Ja tuo on kyllä mun mielestä tuossa tosi kiva! Mitä mieltä ootte?
Valkoinen kynsilakka! Löysin tuon eurolla mun vakiruokakaupan viereisestä kosmetiikkapuljusta joten ei paha, vaik aluks epäilinkin vähä olisko tuo sittenkään kivan näköistä kynsissä. Mutta kyllä tästä tuli uus lemppari! Pysyis nyt vaan piru vie kauemmin kynsissä...tosin eurolla en kyllä odottanutkaan ostavani kovinkaan laadukasta tavaraa :-D
Vampire Diaries! Nyt kun pääsin Gossip Girlin loppuun asti, niin oli pakko keksii joku uus sarja, jota alkaa kattomaan alusta asti. Hyvältä vaikuttaa! Tosin mikään ei voi voittaa GG:n Chuck+Blair -draamaa. En oikeasti tirauttanut yhtään kyyneltä, kun katoin vipaa jaksoa..hahaa Niiin ja kahvi soijamaidolla, delizioso  tuota kirjaa en ole päässyt aloittamaan vielä(kään), se toimii tässä vaan rekvisiittana
Tally Weijl! Oi kuinka rakastankaan tuota kauppaa. Edulliset hinnat ja ihanat tuotteet. Ja söpöt pussitki!
Uusi paita juurikin Tally Weijlistä. Aiemmin jo olin käynyt tätä ihailemassa, mut vasta nyt sen kotiutin, kun oli jopa alelapulla varustettu!
Samaisesta putiikista myös ruskeat maiharit! 

Ja ihanaa mulla tulee koko ens viikonloppu vapaata lukemisesta, koska saan  Lauran kyläilemään tänne mun luo! Kaikkea kivaa tiedossa jeejee :)

10 kommenttia:

  1. Oaaaaahh mä olen niin rakastunut sun blogiin!! Niin älyttömän inspiroivia laadukkaita kuvia, juuri sopivasti tämmöistä hyvänmielenjuttua ja opiskelet vielä lääkiksessä (itsekkin aion hakea)

    Bravo, nainen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kuinka hyvän mielen voikaan ihana kommentti tuoda :) Oikein paljon tsemppiä tulevaan (vaiko parhaillaan olevaan jopa?) luku-urakkaan :-)

      Poista
  2. Ihania kuvia ja TVD muuten on aivan paras sarja!!<3 Aloin kattomaan joskus kesän lopussa ja oon nyt kattonu kaks kautta! Ne jaksot on vaan niin koukuttavia! Onneks ensviikolla alkaa telkkarista se kolmoskausi, ku ite oon tähänmennes kattonu ihan DVD:ltä. Sori hirveen pitkä kommenti mut mistä sä katot noita? xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia :)) Ja se on kyllä ihan huippu, oon jo muutaman jakson jälkeen ihan koukussa! Katon Netflixistä, mut en tiiä mitä teen sitte, ku ne kaks siellä olevaa tuottista on katottu loppuun....

      Poista
  3. Shiiit!! ONKO SIELÄ TOIKIN KAUPPA!!! Okei taidan lainata äitiltä rahaa parisataa euroa sinne tuloa varten :DD! P.s ne liput unohtu varata joten pakko kai huomenna tai viimestään torstaina! Ite en ainakaa osaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kyllä vain ;-) hahah kantsii varautua kunnolla!!

      Poista
  4. Voi tuo on aivan ihana kauppa! Kävin Saksassa kans kyseisessä putiikissa. Tulispa esim.. Suomeen :D Onko Virossa muuten Pimkietä? Pitääkin ehkä tehdä joku shoppailureissu Viroon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä!! Ja voi Pimkie on kans ihana, mut sitä ei oo kyllä täällä näkyilly. Höh =(( Tosin Tallinnassa voi ollakin :)

      Poista
  5. Voi mitä kaikkea ihanaa! Vaikuttaa niin mukavalta elämä siel viron puolella..Toivottavasti oot viihtyny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon mä viihtyny tosi hyvin, mutta kyllä kotiinkin on kova ikävä... onneks jouluun ei oo pitkä enää :)

      Poista