s

s

keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Think happy, be happy

Taas linjoilla pitkästä aikaa! Viikon hiljaisuus johtui yksinkertaisuudessaan koulukiireistä (vaihteeksi..:-D). Nyt on kuitenkin pelätty kemian tentti takana toivottavasti hyväksyttävästi suoritettuna ja vähän helpottaa. Nappasin muutamia kuvia mun viime aikojen ostoksista, here we go!
Tilasin feelunique.comista vähän hoitotuotteita mun pehkolle! Paketti sisälsi tangle teezerin, Joico K-PAK shampoon ja hoitoaineen vaurioituneille hiuksille, tuommoisen pikkuputilon hoitoöljyä sekä Lorealin lämpösuojasuihkeen. Löysin netistä kivan alekoodin tuonne sivustolle ja sitä pääsin sitte hyödyntämään :) ja postaritki oli ilmaset!! Mutta saas nyt nähdä tepsiikö nuo. Mun tukka on tosi karhea, mut silti ohut (:D). Tuntuu ettei se kasva ollenkaan ja katkeilee vaan ihan hirveesti. Oon kuullu noista tököteistä vaan ylistystä, joten toivotaan parasta. Oon vasta kerran ehtiny kokeilla, joten vielä on hankala sanoo. Mutta tuoksu ainakin oli hyvä :-) Onko kukaan kokeillut kyseisiä tuotteita? Samoin tangle teezerin nimeen tuntui lähes kaikki vannovan, joten semmoinenki piti hommata! Rakastuin heti tuohon pinkkiin ja testattuani myös itse harjaan<3 :-D
Oon ottanut myös biotiinitabut (en tajunnut kuvata!) käyttöön siinä toivossa, että ne vähän edes nopeuttais hiusten kasvua sekä parantais niiden kuntoa. "Harmi", ettei mulla näy juurikasvu...koska sillon näkyis et nopeutuuko se hiusten kasvaminen oikeesti !!:-D
Nämä ostokset alkaa olla jo ihan muinaisia, joskus viime kuun puolivälissä (?) tehtyjä. Peplumhame ja villapaita ovat molemmat Terranovasta. Mun ihan lempparikauppoja täällä on just Terranova, Tally Weijl sekä New Yorker. En uskonut et sanoisin tätä, mutta H&M:ää on kyllä ikävä, sitä ei nimittäin täältä löydy!

Nämä ihanat nilkkurit löysin viime viikolla Cropp townista! Mulla on ollut pitkään jo hakusessa tämmöiset vähän matalammalla korolla varustetut kengät. Ennen näitä mun kenkähyllystä löytyi vaan joko tosi korkeita tai matalia kenkiä. Tykkään kyllä käyttää korkkareita, mutta liian korkeilla koroilla on yksinkertaisesti epäkäytännöllistä liikkua. Ja en vaan kykene siihen saamatta päkiöitä ihan hullun kipeäksi. Mutta nyt löysin nämä, rakkautta ensi silmäyksellä <3 Tuo Lõunakeskuksen Cropp Town oli muutenkin tosi positiivinen ylläri etenkin kenkien suhteen, siellä oli vaikka kuinka monet täydelliset parit! 
Tämä örtsykkä (jyväskyläläisen luokkakaverini äidin keksimä nimitys pikkuherkulle :-D) tarttui mun mukaan eräällä kauppareissulla. Oon ollut nyt parisen viikkoa karkkilakossa ja kun makeanhimo kerran yltyi suureksi, päätin olla hurja ja napata jonkun ihan randomin herkun kaupasta. Ja hmmm, en oikeen vieläkään tiedä mikä tuo oli. :-D Joku maissisipsi(?) joka oli päällystetty jollain makealla jutulla. Weird! Musta ulkomailla kaupoissa on niin kiva käydä kun niissä myydään kaikkia eri juttuja mitä Suomessa. Tosin näihin kauppojen valikoimiin täällä nyt on jo tottunut melkein :-D Onneksi pian pääsee Suomeen! Mistä päästäänkin siihen, että...

...ylihuomenna äiti ja pikkusisko tulee tänne mun luo viikoksi kyläilemään!! Jee ootan tosi paljon sitä. Pääsen näyttämään vähän kaupunkia vielä kun on kaunis ruska :-) Vähän harmittaa, että en oo ollenkaan kuvaillut tuota kaupunkia. Mun mielestä Tartto on nimittäin tosi kaunis vanhoine kaupunkeineen, söpöine kahviloineen, puistoineen ja jokineen. Ehkä korjaan tilanteen nyt ens viikolla. Jos vaikka jaksais kanniskella kameraakin mukana! Sit voisin teillekin näyttää vähän millaisissa maisemissa oikein asustelen. Ja viikon päästä perjantaina lähden äitin ja Pönkin mukana Suomeen ja tällä kertaa myös ihan kotiin Seinäjoelle asti. Oivoiii nyt on kyllä tosi hyvä fiilis ja en meinaa pysyä edes housuissani, kun tietää et näkee sitten kaikki rakkaat <3

4 kommenttia:

  1. Vitsi noi nilkkurit on ihanat!! Just sopivasti ja kivoissa kohdissa noita kultasia yksityiskohtiakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo osaltaan noiden kultasten yksityiskohtien takia noihin rakastuinki! Harmi vaan ettei niitä sit oikein voi pitää hopeiden korujen kanssa :/ tai mä oon ainaki tosi tarkka siitä ettei oo hopeaa ja kultaa sekasi hahh :-D

      Poista
  2. kiva postaus ja kivat ostokset :-)

    VastaaPoista