s

s

sunnuntai 27. lokakuuta 2013

September&Octobrrr

Nyt tulee vähän kuvia parin kuukauden ajalta puhelimen kätköistä!
[1.] Turha hiuskuva heti alkuun!:-D [2.] Käytiin joskus ajat sitte Miran kans shoppailemassa :D [3.] Siinä mun tuliaisia, kun olin lähdössä Annikan luo Helsinkiin. Täällä maksaa viinit tosi vähän, toi tais olla 2,5e! [4.] Ikea-päivän asu [5.] Tekemässä kuolemaa anatomian tenttiin lukiessa [6.] Pidettiin tuplatreffit anatomian kirjojen ja Miran kans Wernerissä.
[1.] Otin jossain vaiheessa ripsenpidennyksetkin täällä, kun ne oli niin edulliset (25e), mutta ei ne vaan sopinu mulle, kun ei voinu nukkua mahallaan eikä käyttää kauheesti mitään silmämeikkejäkään saatika hieroa silmiä. :-D Nätithän ne oli, mut päädyin sitte kuitenkin ottamaan pois. [2.] Siinä mun uusimmat hiustenhoitotuotteet! [3.] Koulumatkalla menin yhen puiston läpi ja oli niin kaunista sumuineen ja lehtineen, et oli pakko napata kuva, vaik olinki vähä myöhässä :-D [4.] Löysin Mangosta tosi hyvät mustat farkut, menee jopa Dr. denimien korvikkeina! [5.] Tää kuva on viime viikonlopulta matkalta Suomeen kotia kohti!! [6.] Laura muruseni<3 Lauantaina kävin mummulassa, näin Lauraa ja Ansua ensin Coffarissa ja illemmalla vielä kaikki tytöt. Aloteltiin Jennalla ja myöhemmin suunnattiin Karmaan. Ihan huippu viikonloppu!

5 kommenttia:

  1. Aika smuigeli ilme mulla, mutta sä oot tommonen söpöläinen <3! Saat muuten sitte näyttää mulle parhaat shopping paikat sielä! Hakusessa ois pari villapaitaa ja pikkumusta olis myös erittäin tervetullut mun vaatekaappiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot just söppeli <3 Haha ootas vaan ku pääset tänne shoppaileee 8)) varaa tarpeeks rahaa XD

      Poista
    2. Ou mai :D oon kyllä aikas peeaa kun se palkka tosiaan tuli muutama viikko sitten, mutta ainahan voi hieroa äitin kanssa ystävällismielisesti kauppaa siitä joskos rahaa sais lainaan xd. Takasinmaksun mahdollisuus kuiteski tulee 5 päivää sen reissun jälkeen! Sillon pitää käydä hakemassa se kiva laukkuki :3

      Poista
  2. Hei jes, tosi kiva löytää muitakin Tartto bloggaajia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ei meitä ainakaa turhan montaa oo! Tai ainakaan en oo löytänyt sun ja Annen blogien lisäks muita..:-)

      Poista