s

s

perjantai 13. syyskuuta 2013

Tuhat ja yksi vaatetta

Lukijan pyynnöstä (ja myös oman kiinnostukseni vuoksi) päätin toteuttaa haasteen, joka on peräisin All I Ever Wanted Is Here -blogista. Laskin siis kaikki mun vaatteet takkeja lukuunottamatta (puolet niistä on varastossa kellarissa). Elikkäs tässä tuleepi tuloksia:

bleiserit, neuletakit, jakut 10
pitkähihaiset 24
topit ja t-paidat 49
hameet 6
farkut+muut pitkät housut 11
mekot 11
shortsit 7

Ohoh noita lyhythihasia paitoja on tosiaan näköjään kerääntynyt jonki verran! Muuten en sit yllättynytkään näistä määristä. Ja en tiedä mitä mieltä siellä ollaan, mutta muuten mun mielestä näitä rättejä on yleisesti ottaen ihan sopiva määrä (aamuisin kyllä niitä tuntuu aina olevan liian vähän...). Ootteko te päätyny koskaan laskemaan oman vaatekaappinne sisältöä? Haastan ainakin kaikki kanssabloggaajat mukaan :-)

6 kommenttia:

  1. Pitäis varmaan ottaa itellekin periaate, että kun ostaa uuden, niin ainakin yksi vanha lähtee...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se olis kyllä aika hyvä... Varsinki nyt kun mulla ei oikeesti meinaa tää vähäinen kaappitila ollenkaan riittää mun vaatteille :D

      Poista
  2. Mä mielellään veisin puolet sun vaatevarastoista kotiin ku tuun kylään :3 et varo vaan saatan salakuljettaa pari tänne Suomen puolelle :-D! onneks ollaan saman pitusiaki niin suurinpiirtei samat menee mulle vaikka vähän pulskeempi oonki xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huiui pitääköhä mun asentaa tänne valvontakamerat oikeen :O haha no ei vaan ku oikeesti me voitais tehdä jotain vaihtokauppoja tai voin hylätä sulle jotain mun käyttämättömiä vaatteita ;-)

      Poista
  3. hei mistä noi vihreet housut on?:) ku oon ettiny just ton värisiä!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Zarasta ostettu viime talvena :)

      Poista