s

s

torstai 5. syyskuuta 2013

Jääkahvia ja anatomiaa

Moimoi! Toinen päivä alkoi mulla koulu!! Haha vielä jaksaa jopa vielä intoilla ehkä koska eka viikko on ollu niin iisi, hetken päästä ei varmaan enää :-D Mutta tänään mulla oli sit ekat tunnit anatomiaa, olin iihan innoissani. Lisäksi meillä on jouluun asti histologiaa, biologiaa, lääketieteellistä kemiaa, biofysiikkaa, ensiapua, latinaa ja viron kieltä. Anatomiaa mä oon kuitenki ehkä kaikista eniten odottanut :-) Mutta on siinä kyllä paljon pänttäämistäkin, käytiin nimittäin tosiaan kahden tunnin aikana pääpiirteittäin selkäränkaa ja tarkasti kolme selkänikamaa läpi :-D Kaikki kolot ja osat opeteltiin latinaksi. Voi olla että jonkun aikaa saa niitäki lueskella ennenkä pysyy muistis.


Ja koska opiskelu sujuu paremmin virkeänä kuin väsyneenä, kyhäilin tossa tommosta herkullista jääkahvia. Elikkäs kahvia jääpalamuottiin ja pakastimeen pariks tunniks, sitte vaan maito ja ne jäiset kahvipalat sekasin. Nams sanon minä! Onko joku muuki enemmän kylmän ku lämpösen kahvin perään? Mutta nyt taas niiden nikamien kimppuun ja parin tunnin päästä vielä eesti keeltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti