s

s

perjantai 27. syyskuuta 2013

Ikea

Moimoi! Viikot menee kyllä ihan sairaan nopeeta. Huomasin just etten oo ees postannu viime sunnuntaista mitään!! Sunnuntai oli siis mun vipa päivä Helsingissä. Laiva lähti vasta seittämältä, joten päivällä oli vielä hyvin aikaa Ikea-reissulle. Käppäiltiin Annikan kans Hakaniemeen, josta lähti ilmaisbussi Ikeaan. Ja voi kuinka täynnä se olikaan. Ei oltu ilmeisesti ainoat jotka oli päättäny lähtee sunnuntain kunniaks sinne... Mut onneks kuitenkin mahduttiin ja koska oltiin sen verran ajoissa, saatiin myös istumapaikat. :-) Ikeassa ei loppujen lopuksi mennytkään hirveesti aikaa, kun ei kumpikaan tarvittu hirveesti tavaraa. Itse asiassa mä ostin vaan nuo kynttilät, ku mun kynttilänjalat oli olleet pöydällä jo kuukauden ilman kynttilöitä :-D Haha en oo varmaan ikinä lähteny Ikeasta näin pienen tavaramäärän kanssa! No kerranki näin päin...

Me oltiin ihan lähtövalmiita jo varmaan puoltoista tuntia ennen bussin lähtöä, joten haukattiin vähän ruokaa ja loppuaika näpsittiin asukuvia Ikean kaunista betoniseinää vasten :-D Noita samanlaisia oli kamerassa varmaan tsiljoona. Mutta tuossa näkyy kuitenki mun lauantaisia ostoksia! Elikkäs nuo kengät ja valkoinen paita. Tollasia kenkiä olin ettinyt jo toooosi pitkään, ja vihdoin löysin ne Dinskosta. Ja vieläpä edullisesti! Siellä oli tarjous, jossa kengistä sai -20%, kun osti vähintään kaks paria. Ja Annika kotiutti myös yhdet maiharit, joten meidän kengille tuli hinnaks vaan 23,9e jeejjee !! Muuta ei sit juuri ehditty tehdä enneku mun piti lähteä takas kotia kohti. Oikein kiva reissu oli, kiitos vaan Annika <3

4 kommenttia: