s

s

tiistai 17. syyskuuta 2013

Burgundy is the colour

^ Tuommoisissa tamineissa mua saatto bongailla tänään


Voi että! Joka kesän jälkeen mä taas rakastun burgundiin, tai tuommoiseen tummaan punaiseen/ viininpunaiseen whatsoever. Se vaan on niin syksyn väri, eikös! ;-D Tosin täällä syksy ei oo vielä ihan kunnolla käynnissä (mulle syksy tarkoittaa sitä kun lehdet muuttuu punaseks :D ), niinku ehkä näkyy tuosta yhdestä kuvasta. Tuon oranssin vaahteranlehden löysin yhdestä ainoasta puusta joka oli jo kadottanu vihreän värinsä!! Tää neule onki ihan uusin ostos mun vaatekaapissa. Sunnuntaina oltiin Miran kans kahvilla ja sit jotenkin päädyttiin myös vaatekauppoihin... Kolme viikkoa selvisin hyvin ostamatta mitään vaatteita, oon aika ylpee itestäni! :-D Tosin tää oli ylipäänsäkin eka kerta kun pääsin shoppailemaan..haha! Mutta opiskelijabudjetilla on vaan parempi pysyä kokonaan poissa niistä kaupoista, ainaki mun mielestä. Ja mukaan lähti myös tummanpunainen peplumhame, sitä tulee kans varmasti näkymään täällä jossain vaiheessa :-) Ja mikä parasta nää rokotti mun lompsaa alle 30 euron verran, ei mun mielestä ollenkaan paha!!

Mutta nyt mä en tarinoi tän enempää vaan siirryn latinan läksyjen kimppuun. Elikkäs neljän aukeaman mittanen tarina pitäis kääntää latinasta enkuks. Ja takanahan on opettajan sanoin kolme viikkoa opiskelua, että kyllä onnistuu. Ite sanoisin mieluummin et kolme 1,5 tunnin luentoa (joilla keskitytty lähinnä painotukseen ja taivutusluokkiin... ja täten sanavarasto onki anatomiasta tutut vertebra, ulna ja pari muuta luuta) ja mission impossible :-D

4 kommenttia: