s

s

keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Tartu

Lähettiin torstai-iltana äitin kanssa ajelemaan kohti Helsinkiä, oltiin yö laivassa ja aamulla klo 7 Tallinnassa. Lähettiin heti ajamaan Tartoon päin. Perillä käytiin hotelli Dorpatissa aamupalalla. Sen jälkeen käppäiltiin ympäriinsä kaupungissa, mm. kattomassa yliopistoa. Yheltä sit oli mun elämäni ensimmäinen asuntoesittely...ja se kämppä oli ihan unelma ja mä sain sen!! Oon aika fiiliksis siitä :) Illemmalla käytiin vielä syömässä ja kattelemassa lisää kaupunkia. Aika pian lähettiinki takasin Tallinnaan. Seuraava päivä meni shoppaillessa ja illalla takasin Suomeen. Tartosta jäi mulle kaiken kaikkiaan tosi hyvä kuva, oli se vaan ihanan olonen kaupunki!

4 kommenttia:

  1. Aiotko laittaa kuvia tosta kämpästä? :) Sulla on tosi kiva blogi, ja hienoja kuvia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mut vasta sitte ku oon muuttanu sinne ja saanu laitettua paikat kuntoon :) ja kiitti paljon!

      Poista
  2. Voisit laittaa jonkun "sneak peekin" :D

    VastaaPoista