s

s

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Tulevaisuudesta

En edes muista koska sain päähäni, että haluan lääkäriksi. Mua on jotenkin aina kiinnostanut kaikki sairaudet ja terveyteen liittyvät jutut. Pienenä jo leikittiin kavereiden kanssa matojen synnytyssairaalaa älkää kysykö :D ja sitten vähän vanhempana toisen kaverin kanssa katottiin CSI:ta ja sovittiin , et musta tulee se patologi ja siitä se rikospoliisi :-D Lukiossa valitsin pitkän matikan, fysiikan, kemian ja bilsan, koska tiesin että niistä on suuri hyöty lääkikseen haettaessa. Tähtäimessä on siis koko ajan ollut se lääkis, sen takia oon jaksanut opiskella kovaa.
Tästä päästään ens syksyyn. Nimittäin silloin muuttuu mun elämä oikeen kertaheitolla! Muutan pois kotoa, pois Suomesta. Muutan Tartoon. Kuudeksi vuodeksi. APUA! Koska pääsin sinne lääkikseen!! Nyt en enää oo varma haluunko patologiks, mutta lääkäri musta kuitenkin tulee, jee! Siis en oo ikinä ollu niin onnellinen kun sinä päivänä jolloin sain sen tiedon. Ette varmaan ihmettele.
Myös mun tuttu täältä Seinäjoelta pääsi samalle luokalle mun kanssa ja lisäksi yksi toinen tuttu opiskelee jo Tartossa eläinlääkäriksi! Eli yksin en ole siellä alussakaan, joten ei kauheasti sen puolesta jännitä. Enemmänkin kaikki tuleva paperisota stressaa. Ja tietysti ikävä voi tulla. Kivan kämpän oon jo löytänyt, ja me käydäänkin 10 päivän päästä kattomassa sitä paikan päällä äitin kanssa :-) Vitsit oon vaan nyt niin onnellinen!
Eli voipi olla että ens syksynä tulee aika paljon lääkisaiheisia juttuja, mutta koitan kyllä muutakin tänne kirjoitella sitten. Mietin tässä että voisin vähän myöhemmin sitten postata siitä mun hakuprosessista sun muusta:-) ja kuvat on weheartitista

14 kommenttia:

  1. Ihan tosi paljon onnee sulle :D Mun yks kaveri opiskelee kanssa Tartossa eläinlääkäriks ja on tykännyt tosi tosi paljon ja muutenkin oon kuullu paikasta pelkkää positiivista :) Toivottavasti sulle tulee ihan mielettömät 6 vuotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäkin oon kuullut Tartosta vaan hyvää, joten innoissani sinne kyllä lähden :-)

      Poista
  2. Hei onnea tosi paljon !! :-) millä kielellä sielä opetetaan :o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Englanninkieliseen ryhmään pääsin eli koko 6 vuotta enkuks .

      Poista
  3. vautsi oon kyllä kans tosi ylpee susta! siistiä kuulla että jollaki unelmat käy toteen ku tuntuu että niin käy vaa elokuvissa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Lilli!:) mullaki on kyllä paljon toteutumattomia unelmia, mut ihana että yks ainakin toteutuu :)

      Poista
  4. Onnea paljon anni!! Munki isoveli opiskeli tartos lääkäriks ja on töis ny seinäjoen lääkäritalolla yksityisenä :-) opit sit varmaan puhuun virooki siel niiku mun veli haha!

    VastaaPoista
  5. Kiitos:--) vitsit en tiennykkää! Olis kiva oppia kyllä vielä joku kieli, saa nähdä opinko!:)

    VastaaPoista
  6. ihan mahtavaa, onneks olkoon!! :-)

    VastaaPoista
  7. Tää on huippuaa! Arvaa vaan kenestä tulee vakio vieteilija sun opiskelijakämpälle :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee hyvähyvä ;-) haluun kyläilijöitä useinn!!

      Poista
  8. Waau onnea paljon!Hyvä, että unelmat toteutuu. Itsen olen käynyt Tatoossa opiskelujeni takia. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenkähän ihmeessä oon unohtanut tähän vastata..:/ Mutta kiitoksia paljon :) olitko vaihdossa siellä vai kuinka(jos nyt tätä kommenttia enää huomaat..:D)?

      Poista