s

s

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

mökki, kirja ja sauna

^vähän asukuvia ennen mökille lähtöä :-)
Sunnuntaina tosiaan lähdin meidän mökille moikkaamaan mummua ja pappaa sekä itsekin vähän rentoutumaan. Tosin oon vähän semmonen, että tylsistyn tosi nopeesti jos ei oo tekemistä. Sen takia mun ei sit tullut viime kesänä ollenkaan käytyä mökillä. Toi yks yö, jonka mä siellä mökillä olin, oli kuitenki justiin sopiva aika olla vaan tekemättä juuri mitään. Kävin saunassakin, mutta talviturkki jäi heittämättä...Tehtiin myös niin hyvää valkosipulipinaattikanapastaa että huhhuh!:-) Sit luin loppuun tosi hyvän kirjan, Sieluni kyyneleet. Ihan huikea, perustuu tositapahtumiin, I like! Oon nyt kesällä lukenut myös sellasen ku Tuhat loistavaa aurinkoa, suosittelen sitäki kaikille! En vissiin osannu kirjotusten ja pääsykokeiden jälkeen enää olla lukematta nii siirryin sitte romaaneihin :-D Näitä ennen viimesin luettu kirja on piitkän ajan takaa... Onks teillä heittää vinkkiä joistaki hyvistä kirjoista?

4 kommenttia:

  1. voiks joskus laittaa tänne sen pastan reseptin? :)
    ja kiva toi uus banneri!

    VastaaPoista
  2. Kannattaa lukee toi tähtiin kirjotettu virhe se on ihan uus kirja vissiinki ja oli tosi sellanen koskettava et teki mieli itkeekki välillä mutta nauratti myös, tai mä tykkäsin ihan superisti! John Green tais olla kirjottaja ja siinä oli joku 300 sivua muistaaksenii :)

    VastaaPoista