s

s

torstai 9. toukokuuta 2013

Instakuulumisia

[1] Löysin kirpparilta halvalla mustat vähän liian isot farkut. Kavensin niitä vähän, leikkasin ja pistin niitit kiinni. Jee tälläsii shortseja oon halunnuki jo pitkän aikaa! [2] Vähän hönöilyä ja satoja kuvayrityksiä ihanien tytsyjen kanssa! [3] Pitihän sitä vappua vähä juhlistaa :-) [4] Mun ja Ansun Tallinnan-reissu starttas Vapianon salaateilla Helsingissä, nams. [5] Kesä(<--JEP, eilen oli 22 astetta!!)hengailuu! [6] Tallinnan Zarasta löysin tommoset ihanat valkoset farkut!! Olin vähän epävarma noitten kans, mut nyt oon päättäny et ne on tosi kivat! Sytyttekö te valkosille farkuille?:-)

8 kommenttia:

  1. Mä rakastan valkosia farkkuja!! Niiden kans vaa ei voi olla liian varovainen.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha niimpä!! mullekki vähä naurettii eilen ku mul oli noi päällä ja suojelin niitä koko ajan ku pelkäsin et ne sotkeentuu..:D

      Poista
  2. en oo oikeen koskaan välittäny valkosista farkuista, mut sun päällä nuo näyttää huisin hyvältä !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos paljo! Ihanaa saada tällästä positiivista kommenttia :')

      Poista
  3. Koko kevään ollu ostoslistalla kans valkoset farkut..mistään ei vaan oo löytyny mulle sopivia yksilöitä! Noi sun omat on upeet!;)

    VastaaPoista
  4. Mä keksin vasta hetki sitte et haluun tommoset! Ja zaran farkut istuu kyllä mulle ainaki tosi hyvin nii vois aatella et sulle myös :-) eli sinne siis ;-)!

    VastaaPoista
  5. Itekkin löysin zarasta kivat valkoset farkut mutta niiihin sitte tarttu kamalat liat auton renkaasta (en ees ite ymmärrä missä vaiheessa?) jotka ei sitten lähtenyt pesussa kunnolla pois :-( Harmittaa kyllä ihan vietävästi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii eikä..uskon kyllä et ärsyttää! Toivottavasti mun housujen kohtalo ei olis yhtä huono..:-D

      Poista