s

s

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

ELOSSA

[1.] Uusi rannekoru. Tykkään koko ajan vaan enemmän ja enemmän tommosista siroista helyistä <3 [2.] Yks ilta mulla ei ollu mitään tekemistä niin ryhdyin ompelupuuhiin. Eurokankaan kangastilkusta tuli tommonen kesähelma. [3.] Iskä osti mulle Kuopiosta tommosia puhelinlankaponnareita! Niitä oon metsästänyt tuloksetta Seinäjoelta, aina ne on ollu Glitteristä loppu ja muualta niitä ei kai täältä saakaan :-D Mutta nyt on mulla noita jes! Kyllä pysyy muuten ponnari ylhäällä :-) [4.] Menossa arskaa ottamaan! Täällä on ollu viimeisen viikon ihan mahtavat säät ja on sitä väriäkin jo vähän ehtinyt tarttua pintaan :) [5.] Eilen oltiin Ansun kanssa Joupiskan päällä mäkihyppytornissa auringonlaskun aikaan. Oi että oli ihanat näkymät, siinä tuli jotenki kumma olo. Tajus kuinka pieni onkaan ite tässä suuressa maailmassa :-D Haha ei mennä nyt tän syvällisemmäks. [6.] Eilen pääs myös Hesen uudet fruitiet testiin, me tykättiin!

HUH. Nyt on loma. Perjantaina olin siis Kuopiossa lääkiksen pääsykokeissa. Kun sain sen tehtäväpaperin sentin paksuisen nivaskan käteen, niin meinas siinä kyllä pyyhe lentää kehään. Tietoakaan kemian tai fysiikan lukio-oppimäärän laskuista ei ollut. Kaks tehtävää kuudestatoista oli sellaisia, joihin pystyi lukiotietoja käyttämään suoraan. Loput pohjautuikin sitte siihen pirun aineistoon. Siis kyllä v*****i, mun lukemisesta ei ollut juuri mitään hyötyä. Toisaalta se oli ihan yhtä vaikea muillekin. Tässä testattiin ilmeisesti nyt sitä stressinsietokykyä ja asioiden nopeaa omaksumista. Hohhoijaa. Nyt se on kuitenki ohi. Voi että sitä tunnetta ku tulin kotiin ja tajusin että HUOMENNA EI TARVI LUKEA! :-D Vieläkö siellä jollain on pääsykokeet edessä?:-)

4 kommenttia:

  1. Mulla ois puolentoista viikon päästä pääsykokeet ja stressaa kyllä ihan älyttömästi, varsinkaan kun töiltä en oo ehtinyt yhtään lukemaan :D Ihana tuo rannekoru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei :/ No mutta tsemppii tosi paljon! ja kiitosta ü

      Poista
  2. Siis täh? saako hesestä fruitieita!! paljo makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja noita saa myös smoothieina! Hinta tais olla 3,95e jos oikein muistan :)

      Poista