s

s

lauantai 20. huhtikuuta 2013

Windy Saturday

Hei taas! Tänään oon ollut koko päivän Powerparkin perehdytyspäivässä. Pääsin siis sinne taas kesätöihin jätskiä myymään ja niin pääsi myös mun hyvä kaveri, jeii! Oltiin siellä joku tunti etuajassa niin käytiin vähän kuvailemassa mun uusia paksupohjatennareita :-D Noi on niin söpöt! Varmaan jakaa aika lailla mielipiteitä laidasta laitaan. Mitä mieltä te ootte: hot or not? 
^pieni tuulenvire vaan 
Yks päivä kävin myös kiertämässä Ullakolla (Seinäjoen paras kirppari I think) ja tein elämäni löytöjä!! Käytiin Elenan kaa myös muissa kaupoissa ja sillä kertaa noi läskipohjakengät tarttu mukaan :-) 
Nyt suuntaan kaverille tekemään creme bruléta. En oo kyllä edes ihan varma millasta se onkaan, mut onneks mä saan olla ihan kuinka tahansa avuton, koska Laura on kokkaajapro! hahaa

3 kommenttia:

  1. Oioi ihanat kengät! Ja tuo liiviki on raakkaus! Paljolla ton laukun sait? seki on niiiin ihana..♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, oon kans ihan rakastunu♥ tuo laukku oli 8e eli ei ollu kyllä kirpparikamaks kovin edullinen, mutta se oli ihan uudenveroinen niin en voinut jättääkkää sitä sinne :-)

      Poista
    2. no toi on kyllä sen arvonen;) niin suloinen

      Poista