s

s

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Lemppareita

Aattelin esitellä vähän jotai mun lempparijuttuja, kun tällästä toivottiin:-) Näitä tulee varmaan vielä toinenkin postaus joskus myöhemmin, kunha vaan keksisin mitä kaikkee kuvailisin!
 photo DSC_3050_zps877a38c9.jpg
^lempihajuvesi 
ihanan raikas tuoksu, en osaa tarkemmin kuvailla xd
 photo DSC_3068_zps760a7b68.jpg
^lempikosmetiikkajutut
Tuo BB-voide on ihan täydellistä ton toisen meikkivoiteen kans. Yksistään ehkä vähän jättää naaman kiiltäväks. Sit tuo halpisripsari on huippu myös! Ostin Berliinistä ja nyt toi on lopussa ja ja kuolen D: Sit tohon Neulashiin oon enemmän kuin tyytyväinen. Täällä lisää siitä! Tuo lakka on lemppari siks, kun se kuivuu niin nopeeta! Muutenkin tykkään aika neutraaleista sävyistä kynsissä. Ja tuo Hennesin huulikiilto on niiiii hyvänmäkuista :-D
 photo DSC_3076_zpsb170ecb0.jpg
^lempikorut
Molemmat on Ebaystä ja 2e taisivat yhteensä kustantaa :-D Haha miks kaikki halpikset on mun lemppareita...
 photo DSC_3051_zpsf393bb23.jpg
^lempilaukku
Tää oli ennen äitin laukku mut sitte tästä katkes hihna ja se hylkäs tän. Ja minä reippaana tyttönä otin ja ompelin käsin hihnat kiinni ja on kyllä hyvin kestänyt! Mun ihan ehdoton lemppari kaikista mun laukuista!

^lempikännykänkuoret
Ebaystä (taas) nämä blingblingit. Oon varmaan joku harakka kun kaikki kimaltava kiehtoo nii kovaa :-D
 photo DSC_3082_zpsd62bdb8f.jpg
^lempipurkka
Yksinkertaisesti parasta. Hedelmäpurkat on out
 photo DSC_3229_zpsd8d5bf3c.jpg
^lempiruoka (tää vaihtelee!)

2 kommenttia:

  1. Hii I'm new follower:) You have beautiful blog and interesting post! maybe you can follow me bach if you'll like my blog:)
    hmm the last photo looks soo amazing!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohh nice, welcome ;-) And thank you so much! I'll check out your blog!

      Poista