s

s

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Abiristeily

Jes tänään sain Eerolta vähän parempilaatusia kuvia abiristeilyltä. Mun omat kuvat tosiaan rajoittui noihin kännykällä napsaistuihi otoksiin :-D En edes ottanu kameraa mukaan, koska tiesin etten mä sitä tulis kumminkaa käyttämään...Oltiin tosiaan sillä kohutulla St. Peter Linen risteilyllä ja vaikka nyt järjestelyt olikin ihan syvältä, nii huippuhauskaa oli! Ei annettu pikkuvikojen (meidän mielestä ne tosiaan oli PIKKUvikoja, media taas on _hiukkasen_ suurennellut asiaa :-D) häiritä vaan otettiin kaikki irti tästä reissusta. Oliks kukaa muu tolla kyseisellä risteilyllä? :-D

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ai olikko :;o oho kappas vaa siellähän sun pää pilkistääki kuvas x)

      Poista
    2. Jep tosi ja kakkuaki vielä lautasella.. Häpeäisit

      Poista
  2. ihana anni <3 olin juu siellä luteiden keskellä ja söin lasinsiruja ja torakoita.. sit venäläinen veti mua turpaan ja joi mun viinat..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos rakas <3 juu ja hevosia satoi katosta ja siivoja kävi sotkemas hytin...

      Poista
  3. Ootte älyttömän kauniita ♥

    http://josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista