s

s

tiistai 26. helmikuuta 2013

Happy thoughts

Kävin äsken Ansun kans Coffee Roomissa salaatilla. Ihan huippuhyväähän tuo on, eikä hintakaan päätä huimaa! Vaihtoehtoja kyllä on ihan liikaa:-D Mun kippoon valikoitui kuitenki normaalin salaattipohjan (kurkku, tomaatti, salaatti, porkkanaraaste, kastike) lisäksi katkarapua, kananmunaa ja aurinkokuivattua tomaattia. Kuulostaa ehkä hassulta yhdistelmältä, mutta toimii!
 
Ei mulla mitään sen kummempaa ollu, halusin vaan tulla kertoilemaan kuulumisia! Oon niiin iloinen siitä, et kevät on tulossa. Mulle ei nimittäin tullu yhtään kylmä, kun kävelin pihalla takki auki! Myös asfalttia oli näkyvissä, jeaaa! Nää kaks on ainaki selviä kevään merkkejä mulle :-) Ootan myös huomista innoissani, ku nään pitkästä aikaa koko rakasta tyttölaumaani tyttöjenillan merkeissä :-)

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Ja noi sun hiukset on kyllä aivan ihanat :--)

    VastaaPoista
  2. oi ihanan näköstä salaattia! kui paljo toi maksaa:-)

    VastaaPoista
  3. 3:lla täytteellä 6,5e ja 5:llä 7,90e! Ja noihin kuuluu ton salaatin lisäks vesi, leipä ja kahvi :)

    VastaaPoista