s

s

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Kännykkäotoksia

 photo Kuvakaappaukset_zps62926b75.jpg
Heips! Tää viikko on menny ihan hirmusen nopeeta. Alkuviikosta tuli parina päivänä hilluttua kirjastolla lukemassa. Oon myös treenannu tällä viikolla aika paljon, ja torstaina en saanu ees kunnolla pumpin jälkeen pyyhittyä hikee otsalta :-D Ei vaan käsi noussu! Haha otin vissiin vahingon takas kun Singaporen-reissun takia tuli parin viikon tauko saleiluun. Perjantaina mentiin sitte pitkästä aikaa Karmaan kavereiden kans. Tanssittiin jalat ihan rakoille asti :-D Lauantaina oli vuorossa Ninnin 19-v synttärit. Niitä me juhlistettiin  ihan rauhallisesti Amarillossa syöminkien merkeissä :-) Tänään taas oli meidän papalla synttärit ja käytiin sit niillä kylässä. Huhhuh tulipas tästä sekava postaus :-D Mutta nyt parit muumit ruotsiks ja sit nukkuu, öitä!

6 kommenttia:

  1. Mitä aineita sä kirjotat nyt keväällä? Ja millaset tavotteet sulla on on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äikän, pitkän matikan, pitkän ruotsin ja bilsan. Kyllä mä E:tä tavoittelen :) L:istä en tiiä uskallanko ihan haaveilla :-D

      Poista
  2. Äääh, ihailen sua kun sulla on niin tasapainoinen elämä! Jaksat treenata, oot hyvä koulussa ja panostat kirjoituksiin. Sulla on ilmeisesti melko selvät ja tavoitteelliset tulevaisuuden suunnitelmat. Sen ohella kuitenkin nautit elämästä matkustellen ja viettäen aikaa laajan kaveriporukan kanssa. Olispa omakin elämä samanlaista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääks! Oonko antanu mun elämästä noin ruusuisen kuvan :-D Oon kyllä ihan tyytyväinen elämääni, mutta totta kai niitä negatiivisiakin puolia löytyy. Ja täällä blogissahan en kurjista asioista hirveästi lörpöttele:-) Eli tavallinen ihminen mäkin oon x)

      Poista
  3. mihin haet lukion jälkeen ja miksi ?:) onko sulla vain yksi vaihtoehto vaiko useita :)? olet niin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haen lääkikseen, se on ollu mun haave jo aika pienestä pitäen. Se on semmonen mistä oon oikeesti kiinnostunu ja uskon, että tykkäisin siitä työstä. Aion varmaan kuitenki hakea myös muualle, esim matikan aineopettajaksi ja TTY:lle:-) ja kiitos paljon <3

      Poista