s

s

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Some favourites

Photobucket
Oon sellanen ihminen, että useimmiten ostan kaikki meikit alennuksesta tai muuten vaan halvimman vaihtoehdon. Lisäks en koskaan osta samaa tuotetta uudelleen, eli mulla ei oo ns. vakkarituotteita. Yks poikkeus mulla kuitenkin on. Ostin tuon vihreän hiuslakan ekan kerran joskus yläasteaikoina vaan siks koska se oli halvin, hintaa 3,99e. Tuo lakka pitää hyvin, tuoksuu hyvältä ja on edullinen, joten sitä mä ostan aina uudestaan. Voin suositella!
Mun on myös pakko kehua tuota vartalonkuorinta-ainetta, jonka sain kaverilta lahjaksi. Se tuoksuu NIIIN hyvältä. En osaa edes kuvailla sitä. Koitettiin kaverin kanssa analysoida sitä tuoksua, mutta ei oikeen onnistuttu. Jotain kokiksen, vaniljan ja sitruunan sekotusta se ehkä muistuttaa. I like! Onks teillä jotain ehdottomia kauneudenhoitotuotelemppareita?:-)

8 kommenttia:

  1. nälkäpelit on parhaita (: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niii on!!:) en oo tosin kaikkii vielä lukenu.....:D

      Poista
  2. Berliinissä tuoki lakka makso vaan 1,5€ :D Oon vähän katkera siitä hintatasosta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siellä oli ihan mukavan halpaa...siellä yhes kaupas lapattiin kaverin kans vaan meikkejä ym. ostoskoriin ku oli "niin säälittävät hinnat" mut sitte loppusumma vähän pelästytti :D

      Poista
    2. Joo, puhut varmaan siitä dm nimisestä liikkeestä :D Mäki kävin siellä kolme kertaa :DDDDD

      Poista
    3. Joooo just se!! Iha huippu kauppa:)

      Poista