s

s

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

What's meant to be, will always find a way


Mua harmittaa hirveesti!! Viikko jo edellisestä postauksesta enkä oo ees saanu kunnon kuvia otettua tänne. Shame on me :-D Annatteko anteeks? Hahah no mutta perjantai ja lauantai meni Helsingissä äitin kanssa. Lauantaina käytiin Fazerin kahvilassa brunssilla ja sitte loppupäivä shoppailtiin junan lähtöön asti. Ennen en tykänny kauheasti Zarasta, mutta nyt melkeen kaikki mun ostokset oli sieltä:-D heheh. Lauantai-illan olin meillä kotona kavereiden kanssa ja katottiin The Vow -leffa. Voin suositella, käy muillekin ku Channing Tatum -faneille :-D Oli oikeen kiva romanttinen ja vielä tositapahtumiin perustuva tarina!! Sellaset on musta ihan parhaita, mitäs mieltä siellä ruudun toisella puolella ollaan?:-)

3 kommenttia:

  1. Zara on nii ailahteleva kauppa! =D Ekan kerran ku sinne menin, löyty ties mitä ja piti puolikauppaa raahata mukana pois ja nyt aina odotukset korkeella. Nykyään sieltä ei site löydykkää mitää. :D Se on niiin sesongin mukaa ! =D

    VastaaPoista
  2. nonii tossahan se selitys sitte tähänki ois !!:D haha tällä kertaa mä oisin voinu raahata puolkauppaa kotiin xd

    VastaaPoista
  3. samaa mieltä oon Zarasta :D

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista