s

s

maanantai 22. lokakuuta 2012

Syyslomani mun

Tajusin etten ookaan ihan hirveesti täällä höpissyt syyslomastani! Tässä tulee tiivistetysti Instagram-kuvien muodossa pientä tarinointia mun lomaviikosta. Okei parit noista ei Instaan asti ees päässy mut anyway :-D Mitään maata mullistavaa ei tuon viikon aikana päässyt tapahtumaan, mutta huippukiva vaikkakin hieman univelkoja keräävä tuo pikku breikki koulusta oli :-) 

1. ja 2. Helsingissä tuli vietettyä loman eka viikonloppu. Annikan ja Ansun kanssa lähdettiin sinne ihan vaan bilettämään ja shoppailemaan. Oltiin yötä Omenahotellissa (kirjotin aluks vahingossa että Onnelassa, mut ei me sielä oltukaan koko yötä :-D) 3. Tiistaina Laura laittoi mulle ne geelikynnet. 4. Tiistaina oltiin  isolla porukalla Jassulla laulamassa karaokea, ihan niinku ennen vanhaan. 5. Keskiviikon kunniaksi mentiin Karmaan tanssimaan. 6. Jossain vaiheessa näköjään myös tylsyys iski.


1. Treenailu jäi suunniteltua vähemmälle, mutta ehdin mä siellä salin puolella kuitenkin ihan kiitettävästi vierailla. 2. Kyytiä kaupunkia ja Coffaria kohti odotellessa ehdin napata taas yhen turhan kuvan lisää. 3. Tumblr on kiva ja koukuttava kaveri. 4. ja 5. Jenna vietti 18-v synttäreitä lauantaina, joten Karma ja paardit kutsuivat!! 6. Lupasin päivitellä tänne mun ripsien tilannetta, kun tosiaan sitä Neulashia oon nelisen viikkoa käyttänyt. Ite huomasin pientä muutosta kolmen viikon jälkeen, mutta sen jälkeen nuo ripset on kyllä viikossa kasvaneet tosi nopeaa. Kaveritkin on jo huomannu että ne on kasvaneet :-) Laitan vielä parempaa kuvaa myöhemmin. Viikonloppuna saatiin mun kummitkin Turusta päin kylään pitkästä aikaa!
Mites teidän lomat on sujunu? Mitä ootte tehny, kertokaa!!:--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti