s

s

tiistai 25. syyskuuta 2012

Eleven

Sain tämmösen haasteen ja päätin tekemisenpuutteessa (vipana iltana ennen yo:tahan ei saa enää päntätä vai kuinka??) tän heti väsätä. Kiitokset Essille haasteesta:--)


11 faktaa
1. Oon kauhea jahkailija. Päätöksenteko on vaan jotain niin vaikeeta. Varsinkin kaupassa käyn itsekseni eipäs-juupas taistoa, joka saattaa kestää aika kauankin. 2. En oo pitkävihainen. Ikinä en ole ollut kenellekään vihainen kahta päivää kauempaa, jos sitäkään. Sillon kun suutun, oon hetken sellanenki pyörremyrsky, että mun alle ei kannata joutua. 3. Mulla on joku hirvee kilpailuvietti. Salillakin koitan aina tehdä kovempaa ja paremmin kun mun vieressäjumppailija. Joskus tää koituu mun kuolemakski jos vieressä sattuu olemaan joku ihan himo :-D 4. Rakas kännykkäni on syrjäyttäny Facebookin aseman mun elämässä. Puhelin löytyy siis mun näpeistä hela tiden ja jos ei löydy niin sitte siitä on akku loppunu ahkeran käytön takia. 5. Rakastan matkustelua, varsinkin etelään. Parasta siinä on uudet kokemukset ja tuttavuudet, sekä tietysti lämpö ja aurinko. 6. Tutustun aika helposti uusiin ihmisiin, mutta ystävystyminen on vaikeampaa ja vaatii multa paljon aikaa. Mulla on kuitenkin 11 ihanaa läheistä ystävää, joista en ikinä voisi luopua♥ 7. Mulla on aika ajoin sellasia kausia, että juon joka päivä kahvia tai teetä oikein kupeittain. Sitte jossakin vaiheessa se vaan jää. Tää vaihe voi kestää vaikka kuinka kauan. En tajua :-D 8. Oon kova haaveilija ja tykkään suunnitella (lähes) kaiken etukäteen. Mulle lomasuunnitelmien tekeminen ja matkakohteen kuvien kattelu on jo melkein puolet koko reissusta. 9. Vihaan pitkiä leffoja. Keskittyä jaksan korkeintaan 2 tuntia. Jos kyseessä on toiminta-, scifi- tai muu tylsä elokuva niin korkeintaan 20min. 10. Tykkään ruotsin kielestä ja olen siinä hyvä (ainakin teoriassa...), mutta haluaisin oppia käyttämään taitojani paremmin!! Olis kiva muuttaa hetkeksi Ruotsiin. 11. Pienenä olin allerginen vaikka ja mille. Kananmunalle, maidolle, kotimaisille viljoille jne. Nykyään voin pistää ja pistänkin suuhuni mitä tahansa.

11 kysymystä
1. Toinen nimi? Susanna, oon tyytyväinen tuohon enkä haluais sitä vaihtaa mihinkään, vaikka tungenkin joka paikkaan (mm. Instagram ja Tumblr) Suzanaa. 2. Unelma smoothien resepti? Itse asiassa en kauheasti smoothieita harrasta, koska oon niin laiska niitä tekemään. Banaani ja mansikka on kummiski yleensä ollut aina varma kombo joten sanotaanpas se!  3. Kenen elämää haluaisit elää viikon verran? Ehdottomasti jonkun miespuolisen henkilön! Haluaisin kokeilla miltä tuntuis olla mies. 4. Teko, jota kadut? Mm no en oikeestaan kadu mitään tekemisiäni, mutta tekemättä jättämisiäni toki! 5. Kolme jokapäiväistä rutiinia? Ihan ekaks aamulla meen vessaan. En tiiä mistä tää on tullu, meen sinne vaikkei olis hätäkään. Pitäs vissiin päästä eroon tosta tavasta :--D Sit tokaks amupala. Mun vatsa murisee koulussa jo tokalla tunnilla vaikka mitä söisin aamulla. Jos en söis aamupalaa ollenkaan, mun mahamölyt kuuluis varmaan Lakeuden Ristin huipulle asti. Viimesenä sanon vaatteiden valinnan ennen nukkumaan menoa. Jos tän jätän aamuksi, niin tyylikkäintä mitä mun päällä voi nähdä, on mustat baltsut ja valkonen t-paita.  6. Mitä pelkäät? Tää on varmaan aika perus, mutta sitä että itse tai joku läheinen sairastuu vakavasti. 7. Parasta joulussa? Ahh joulussa on kaikki ihanaa. Parasta on ehkä kuitenkin itse se joulun odotus, kuusen valot ja tunnelma. 8. Turhake, jota ilman et voisi elää? Omenan sisälmyksien poistaja. Sille on varmasti joku järkevä nimikin, mutta ei tule nyt mieleen xD Ilman tuota oisin aika pulassa. 9. Tuoksu, joka tuo jonkun muiston mieleen? Mun edesmenneestä Body shopin mangohuulirasvasta tuli ihan mieleen meidän Ruotsin reissu muutama vuosi sitte. Mun mielestä yks ostari tuoksui samalta kun tää ko. tökötti:-D 10. Lempi IRTOkarkki? Ehdottomasti semmoset valkosuklaapallot, joissa on sellasta kiinteää toffeeta sisällä. Saa ainaski makuunista :-) 11. Millanen olis unelma kosinta? En tiedä muutakun että siihen pitäis liittyä kynttilät, järvenranta ja miehen polvistuminen.

11 kysymystä muille
1. Unelma-ammattisi? 2. Paras purkkamaku? 3. Neljä parasta ominaisuuttasi? 4. Kesä vai talvi? 5. Bloggaamisen hyvät ja huonot puolet? 6. Asia tai esine, johon olet addiktoitunut? 7. Lempileffa? 8. Hyvän blogin tunnusmerkit mielestäsi? 9. Missä haluaisit asua aikuisena? 10. Suurin ei-salainen haaveesi? 11. Turhin julkkis? 
Haastan LillinPetranAnskun ja Annan tekemään tämän :-)

9 kommenttia:

  1. Se omenan sisälmyksen poistaja on omenapora :---D

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus, tykkään hirmusti tällaisista! Olen jo jonkun aikaa lukijana viihtynyt, ja on pakko sanoa, että blogisi on todella kivaa luettavaa :)

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Haha niinpäs onki! Tohon faktalistaan vois myös lisätä sen, että mulla on aina sanat hukassa....:-D
    With A Silver Lining: Ei vitsi tosi kiva kuulla, kiitos :-)!!

    VastaaPoista
  4. tämmösii postauksii lisää :)!
    tunnistin itteni muutamasta kohasta :D

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Näitä on kyllä kiva silloin tällöin tehä :-) !!

    VastaaPoista
  6. Kiitti haasteesta ;)teen tän heti kun ehdin :))

    VastaaPoista