s

s

keskiviikko 22. elokuuta 2012

Tukkapäivitystä

Hellurei taas pitkästä aikaa! Kirjoituksiin lukeminen, autokoulu, valmentaminen  ja salilla käynti vie nykyään kaiken mun vapaa-ajan, joten siks mua näkyy täällä niin vähän. Kovin tärkeää asiaa mulla ei tälläkään kertaa ollut, mutta halusin tulla kirjottelemaan jotakin, ettei tää blogi vaipuis ikiuneen. Ja hiukset on oikeen hyvä aihe siihen! Käytiin siis Mallorcalla Ninnin kanssa laittamassa vaaleita raitoja uudistusta kaipaaviin reuhkoihimme (jotenki päädyn aina tähän samaan väriin vaikka kuinka koittaisin muita!!). Värjäys maksoi 40e ja koska kampaajalla oli vähän tylsää niin se leikkas meidän hiukset samalla hinnalla. Kivakiva. Tarkotuksenahan mulla ei ollu leikata paljoa, mutta jotenki nää hiukset vaan lyheni näinkin tyngiksi. Afrojackin jälkeen aamuysiltä oltiin sen verran unisia, ettei ehkä luomien alta huomattu miten kovaa vauhtia kampaajan sakset kävi..haha:-D Mutta oikeastaan oon aika tyytyväinen näihin, en ois ikimaailmassa ite uskaltanu leikata tän mittasia ja melkeen tasapitkiä hiuksia. Haha kuvat on vähä epäselviä, mutta mitä mieltä siellä ruudun toisella puolella ollaan?:-)

3 kommenttia:

  1. heippa, ku tilasit iphone suojakuoria ebaysta niin tuliko ne euroopan ulkopuolelta ja jouduitko maksamaan tullimaksuja/veroja?:-)

    VastaaPoista
  2. Henna: Muistaakseni ne tuli Hongkongista, mutta ei tullut mitään lisämaksuja! Ne oli tosin hinnaltaan jotain pari euroa ja mun käsittääkseni tulli ainaki tulee vasta kun lähetys on vähän arvokkaampi(?).
    A: kiitos :---)

    VastaaPoista