s

s

perjantai 17. elokuuta 2012

Mallorcan ostokset

iso musta laukku 28e jostakin pikkupuljusta Magalufin ja Palmanovan välimaastossa
oranssi pitsitoppi rantapuljusta, 13e(?) marjapuuronpunainen neule Bershkan aleista, 5,99e
alusvaatteita (halpaan hintaan) mm. baarikadulta :-D
beige t-paita 7,95e ja valkoinen t-paita 2,95e, molemmat NewYorkerista
kynsilakka 1,5e ja iPhone cover 4,95e rantapuljusta again, punaoranssit farkut 29.95e NewYorker
musta nahkatakki 25,95e Stradivarius
Alun perin lähin Mallorcalle ostoslistalla ainoastaan musta nahkatakki, laukku, puuteri ja aurinkopuuteri. Kaks viimeistä jäi hankkimatta, mutta saahan ne Suomestakin! Jotain muuta kyllä näköjään tarttui mukaan..Jos mulla ja Ansulla ei olis ollu yhteistä 15kg matkalaukkua niin oisin varmasti raahannut sieltä kotiin enemmänkin vaatteita. Sen verran tyhjillään mun vaatekaappi tällä hetkellä on. Kirpparille kun vein tossa heinäkuun alussa valehtelematta yli puolet garderoobini sisällöstä ja vain muutama yksilö palasi kotiin xD Joten nyt onkin ihan paikallaan tehdä muutamia vaatehankintoja sillai pikkuhiljaa...;-)

4 kommenttia:

  1. kivoja ostoksia (:
    varsinki toi oranssi pitsipaita on ihana ♥

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! Mäkin tykkään :-)

    VastaaPoista
  3. Hei mistä ostat niitit sun vaatteisiin?:) ite oon koittanu metsästää niitä vähä sieltä sun täältä mut ei oo eteen ilmestyny! Super kiva blogi ja sulla on älyttömän kivoja vaatteita!:)

    VastaaPoista
  4. Kirpparilta oon ostanu pari vyötä ja kerran laukunki mistä oon repiny niitit irti. Että halvalla oon päässy, suutareilla niitit kun on niin kalliita :'D mutta kiitos paljon :)

    VastaaPoista