s

s

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Everything's gonna be super duper

1. Tänään kaivoin korulootan pohjalta tuon sormuksen, jonka sain kaverin tuliaisena Kreetalta. Tykkään siitä hirmusti, mut jotenki olin vaan unohtanu sen! Shame on me......:-D 2. Eilen vietettiin tyttöjen iltaa mm. Cosmojen parissa. 3. Tänään oli (mun mielestä) pitkästä aikaa shortsikeli jeee! Tosin aurinko pysytteli pilven takana. 4. Oon ihan koukuttunu Tumblreihin ja sieltä sain sitte idean pistää mustiin rintsikoihin niittejä. Aion varmaankin käyttää noita bikineinä ja läpikuultavien paitojen alla :-) 5. Tänään käytiin Café mochalla Ansun kans, koska Coffarista sai kaks yhen hinnalla. 6. Kupongeilla pelailtiin edelleen. Rossossa mun lasten vegepasta makso alennuksen jälkeen jotain puoltoista euroa. Nice!

2 kommenttia:

  1. mullekki kelpais toi pasta noi halval! :D mut kiva postauss :) muuten millä kiinitit noi niitit (oon hiukan tietämätön tälläsist jutuist...)?

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. kiitti! Niissä niiteissä on siis semmoset väkäset jotka pistetään kankaan läpi ja sitte taitetaan siihen alle :-)

    VastaaPoista