s

s

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Hulahula

No nyt on Hawaiji-juhlat juhlittu. Noh, ajat sitte ne loppu jo, enmä sentään  vuorokauden ympäri oo tanssahdellu :-D Mut ihan huippu teema mun mielestä! Sellanen just johon kaikkien on helppo pukeutua :-) Huomenna palaan taas hampurilaisten paiston pariin näin reilun viikon loman jälkeen, joten nyt meen pänttäämään burgerien maustamisjärjestystä ihan ku tässä ei muuta päntättävää olis, oon jo nyt myöhässä mun ylppärilukusuunnitelmasta omg!!:--D ja sitte unta palloon joten adios ja hyvää yötä!

2 kommenttia:

  1. Mitää luetko jo nyt ylppäreihin!? Ite ajattelin alottaa ehkä kuukauden päästä... Mitä sä kirjotat syksyllä? (:

    VastaaPoista
  2. Kirjotan kemian, bilsan ja a-ruotsin. Ja jooo oon alotellu jo ku mulla on ekat jaksot ens lukuvuonna aikas täynnä... :-D

    VastaaPoista