s

s

perjantai 11. toukokuuta 2012

Make May count

Kyllästyin raitajuurikasvuun ja laitoin ton koko juuren vaaleenruskeeks tavoitellen vähä semmosta liukuvärjäystyyliä. Oon tyytyväinen näihin, vaikkei ihan sellaset tullukaan ku suunnittelin. P.s ei mun hiukset noin keltaset oikeesti oo, eihän !?
Valitettavasti voin kertoa että toi vipan kuvan herkku ei menny mun suuhun, koska meitsi on HERKKULAKOSSA kesän alkuun asti ! Hyvin mennyt tähän asti ainaki nää kolme päivää.. :-D Viime päivinä mulla on aika menny lähinnä salilla ja kiekkoalätkäämikskäsitänythaluaakaankutsua kattoessa. Tänään perjantain kunniaks tiedossa oli ja on jotain vähä spesiaalimpaaki. Koulun jälkeen käytiin tyttöjen kans Coffarissa ja nyt oon pikavisiitillä mummulas ennenkä suuntaan Combatiin. Illalla kokoonnutaan meille kisakatsomoon kannustamaan Suomi voittoon! Jeeeeeei hyvää viikonloppua kaikille:-)

EDIT: Ikinä enää pidetä kotikatsomoja jos sillä on tällänen vaikutus ääääää

6 kommenttia:

  1. herkkulakos mäki oon mut silti söin ton.. ounou... :)

    VastaaPoista
  2. aijaaa, haha! luulin et oot vaa karkkilakos XD

    VastaaPoista
  3. oi kuin kivan värinen toi juuri! millä värillä värjäsit ?=D on niin kivannäkönen et vois kokeilla ite samaa!

    VastaaPoista
  4. oi kiitti :) ostin halpa-hallista Rubella- merkkisen värin, makso jotai 4e et ei ollu kalliskaa xD Ja sävy oli vaaleanruskea.

    VastaaPoista